Goede kinderopvang Vlaardingen of Schiedam

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door eline20, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline20

eline20 Niet meer actief

Ik ben wegens omstandigheden op zoek naar een ander kinderdagverblijf voor mijn zoontje.

Hebben jullie ervaring met een kinderdagverblijf in de omgeving van Schiedam of Vlaardingen liefst goed bereikbaar met heb openbaar vervoer!

2. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    In welk gedeelte van Schiedam woon je? Zelf altijd een heel fijn, kleinschalig kdv gehad in Schiedam maar deze is niet heel geweldig bereikbaar met ov...
    Er stopt wel een bus om de hoek maar die rijdt volgens mij maar twee keer per uur.

3. eline20

eline20 Niet meer actief

Kikidsz? Ik woon in Schiedam West

4. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Haha, ja die!

5. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Mijn zoontje gaat naar kinderopvang Mundo, echt een super leuke opvang. Zitten verschillende vestigingen in Schiedam.

6. eline20

eline20 Niet meer actief

Ons zoontje zit nu op Mundo maar wegens omstandigheden denken we na over een ander kinderdagverblijf of locatie. Maar twijfel wel of dit wel de juiste keuze is voor hem..

7. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Ligt er denk k aan wat de omstandigheden zijn. En hoe je zoontje is en hoe oud hij is.
    Of hij makkelijk kan wennen aan nieuwe leidsters of ritme enz...

En het belangrijkste...heeft hij t naar zn zin

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Waar in Schiedam woon je? Onze kinderen hebben altijd bij Komkids gezeten en ben daar heel tevreden over. Ik ken wel een kleinschalige goede kinderopvang in Vlaardingen. 1 vestiging gerunt door twee meiden en echt heel leuk maar weet niet of dat te ver weg is.

Bedenk wel dat de kinderopvang sowieso te lijden heeft onder alle bezuinigingen en het nergens zo loopt als dat je zou willen om dit moment.

9. Nathalie02

Nathalie02 Nieuw lid

5 nov 2013
    2
    0
    0
    Schiedam
    Hoi Eline!

Ik werk zelf bij Cool Kidz, aan de Parkweg 222 in Schiedam, wat vlak naast metrostation Parkweg zit en dus zeer goed bereikbaar is.
    Wat een ''goede opvang'' voor jouw zoontje is, is geheel persoonlijk en hangt af van wat jouw wensen zijn. Ik adviseer je dan ook om gewoon eens bij een paar kinderopvangcentra langs te gaan, om te kijken of er een klik is. Zo kun je bij Cool Kidz bijvoorbeeld zonder afspraak langskomen voor een rondleiding en kun je direct kijken of de verbinding met het ov voor jou handig is:).

10. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    mijn zoontje gaat in vlaardingen naar Bambinoos... hij vindt het er helemaal geweldig!
    het is lekker kleinschalig en er is altijd meer dan voldoende begeleiding.

11. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

KINDERGARDEN!!!!

www.kindergarden.nl

Werken met duurzaam hout materiaal. Zijn kleine groepen met kids en doen erg veel voor een goede ontwikkeling van je kind
    Daarnaast krijgt je kind een biologische maaldtijd tussen de middag waar je ook je wensen kan laten afstemmen met de leidsters.

M. zit er nu bijna een jaar en heb nog nooit zo'n goede opvang tegen gekomen. Heb zelf ook altijd in de opvang gewerkt maar dat is echt niet te vergelijken

12. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje gaat naar komkids Dok.

Niet kleinschalig, juist open deuren beleid, verticale groepen, maar daarbij wel leeftijdsgebonden activiteiten (worden de 3 groepen dus voor een activiteit op leeftijd verdeeld) Tussen de middag een goede warme maaltijd (gevarieerd aanbod) en een super begeleiding van meiden die hun vak verstaan en duidelijk plezier hebben in het werk en als team met elkaar. Kindjes die er eind van de dag ook nog verzorgd bij lopen en zichtbaar plezier hebben met elkaar en zich prettig voelen in de omgeving.
    Niet voor niets een van de weinige locaties van komkids waar nog een wachtlijst voor is op sommige dagen!
    Ik ben erg blij dat mijn 2e zoontje daar in februari ook naar toe kan.

Deel Deze Pagina