help?! weet iemand dit?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door missguit, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Even een vraagje,
    Ik werk zelf op een KDV, weer sinds kort en mn zoontje gaat mee.
    Nu is het zo dat we een contract voor m hebben voor 143 uur (3 hele dagen)
    Maar ik sta 3x 2,5dag pw ingepland voor de maand okt. waarvan 1 wel 3 dagen--> zoals het contract ook van mn zoontje wat we dan af nemen.

Dus we hebben teveel betaald voor wat ik sta ingepland zeg maar.. steeds een halve dagdeel te veel
    Krijgen we dan nog weer geld terug vd belasting ofzo?Of ben ik dat geld 'kwijt'?
    geen idee hoe zoiets gaat..
    Dit is nml de eerste keer voor mij en alles is nieuw..
    Ik laat mn contract voor mn zoontje wel omzetten naar 2,5 ipv 3 als ik steeds 2,5 wordt ingepland..

2. rooswine

rooswine Actief lid

25 okt 2012
    149
    4
    16
    geen idee maar als ik het goed begrijp heb je een nieuwe baan in de kinderopvang? super in deze tijd moet je echt geluk hebben.mag ik vragen welke instelling? en waar in het land?

3. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Je hebt een contract voor 3 dagen
    maar ook al breng je hem 2 dagen dan betaal je toch 3.

Is hier ook zo ik heb een contract voor 3 dagen maar ben wel eens vrij op een dag dat hun normaal naar de opvang gaan en dan moeten we dat toch betalen.
    Meestal breng ik ze dus ook gewoon en gebruik ik dat voor me time.

Maar stel dat je altijd weet dat het maar 2,5 dag is dan zou je dat terug kunnen zetten en die halve dag erbij nemen als je wel moet werken.

4. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Als je 8 uur werkt krijg je 11 vergoed, 140 procent dus van wat je werkt, rekening houdende met halen en.brengen en pauzes.
    Als jij werkt op.een.kdv zul je dus lange dagen maken waarvan ik denk dat je wel goed zit

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    bij mij (Was) de zelfde situatie, zoontje ging ook met mij mee naar mijn werk in de kinderopvang...
    maar je krijgt na een jaar een afrekening toch? zodat alles rechtgetrokken word... wij wel igg en moesten mooi flink bij betalen.
    anders ff belastingdienst bellen, die kunnen t je zo vertellen

Deel Deze Pagina