Goedemorgen, Vandaag mag mijn dochter wennen op de basisschool. Ze heeft er onwijs veel zin in. Echter had ze gisteravond 39.3 koorts. Vanmorgen had ze 37.7 en hoest ze een beetje. Ze oogt fit en heeft goed ontbeten. Ze wil heel graag naar school zegt ze zelf. Wat zouden jullie doen?
Lekker laten gaan. Hier hebben de meiden ook weleens verhoging of koorts maar dan merk je verder niets aan ze. En zo te horen is je meisje helemaal enthousiast en heeft ze er zin in. School kan altijd bellen als het toch niet zo lekker gaat.
Hmm mja.. Je eerste dag is wel extra speciaal he Gaat ze de hele dag of enkel de ochtend? Ik denk... Dat als ze fit zou lijken.. Ik dr zou laten gaan. Evt de juf vertellen dat ze bannacht wat verhoging had maar dat ze nu gewoon fit is en dolgraag naar school wilde. Juf let toch altijd extra op dr nieuwkomertjws en voor hetzelfde geld had ze gewoon last van spanning vannacht.
Kindjes kunnen heel snel ziek worden, maar ook even zo snel herstellen. Ik zou haar lekker laten gaan!