Wat voor laarzen kopen jullie? Ik heb een paar langen leren laarzen alleen zijn ze helaas net te ruim. Wil dit jaar weer voor leren biker boots gaan of dr Martens. Maar ben bang dat met mijn maat 41/42 ik er dan als een clown bij loop.
Ik hou van winterkleding en winterschoenen! Ik heb er meerdere op mijn lijstje staan. Oa deze van Shabbies. Ook wil ik nog een korter model en iets minder grof en dan bij voorkeur in het bruin/suède. En ik wil nog een zwart veterlaarsje, ik heb ze nu gezien van Nikkie maar ze mogen ook van een ander (goedkoper) merk zijn. https://www.debijenkorf.nl/shabbies-amsterdam-chelsea-boot-van-leer-3430060001-343006000112410
Die van Shabbies zijn leuk! Ik zoek ook dat soort model laarsjes. Ik heb altijd in een schoenenwinkel gewerkt. Ik heb echt iets met schoenen.
Ivm breedtemaat pas ik het meeste niet, maar van de week deze besteld. Zien er tenminste niet uit alsof ik een oma ben oid…
Zoiets wil ik ook maar dan hoger. Hier ook maat olifant qua breedte dus ook hier past het meeste niet. Zit al jaren verlekkerd te kijken naar shabbies, sendras en dr martens maar helaas. Welk merk zijn deze?
Heb hele leuke suède lage cowboylaarsjes van F de la B En een tijdje terug ook deze bruine suède laarsjes van mango. https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/7c9653c26beb477abbb9cdd9c39f19bf/c65cd2a49a3d4693ab6396460119fc6c.jpg?imwidth=1800
Dr martens vind ik gaaf, de prijzen wat minder..... meestal ga ik op zoek naar een soortgelijk iets HAHA.
Ik wil met dikke warme winterlaarzen ook gewoon buiten rond kunnen stampen zonder schuldgevoel. Dus heb ik voor 13,75 een paar tweedehands gevoerde shabbies laarsjes zonder hak gekocht, heerlijk! Verder liggen mijn lievelings rode leren laarzen met hak bij de schoenmaker voor een nieuwe zool en heb ik nog zwarte dr martens look a likes die nog wel een jaartje mee kunnen. Klaar! Nu de kinderen nog...
Ik ben dus op zoek naar iets als Uggs, maar dan in een betaalbare variant. Gewoon voor er bij, lekker comfi voor vrije tijd. Iemand tips? Op mijn werk draag ik uiteraard nette laarsjes, pumps etc, maar oeh wat waren mijn Uggs vroeger fijn en warm.
Leuk topic, wat een geld allemaal hé wen paar goeie schoenen en dan de rest van het gezin ook nog...... Ik ben ook opzoek naar wat leuks voor erbij. Laarsjes ofzo. Zal een link plaatsen als ik wat heb gevonden
Vaak hebben zalando lounge of Veepee acties waar UGG ook voorbij komt. Dan heb je ze voor ongeveer 80-100 euro.
Ik had de mazzel dat ik de schoenen die ik postte in de sale vond. Breedtematen zijn vaak prijzig, al heeft bv. Van Haren ze ook wel (maar meestal is dat oma-model), maar ik merk echt verschil tussen de duurdere merken en goedkopere. Goedkoop is duurkoop, klopt bij schoenen vaak wel, dus vind ik het het geld uiteindelijk vaak wel waard. Ze blijven vaak (helaas niet altijd) ook mooier, dus uiteindelijk soms niet eens veel duurder (omdat ik met een goed paar dan bv. twee jaar kan doen en van goedkopere schoenen nog twee of drie paar extra moet kopen…). Man doet tig jaar met zijn schoenen, dat scheelt. En de kinderen zijn blij met Sketchers en Vans (voordeel is dat die ook breder vallen of te verkrijgen zijn, want oudste heeft hetzelfde ‘manco’ als ik), dat is ook goed te doen gelukkig.
Ik heb donkerbruine lederen hoge Timberland veterlaarzen voor de winter. Heb ze al jaren en zit heerlijk. (Ik heb ook zwarte hoge laarzen maar dat is een kinder variant en die zitten te strak om mijn kuiten, kan mijn dochter ze over heel wat jaren aan. ) Daarnaast mosterdgele gevoerde enkel hoge Nike sneakers, lekker warm.
Ik heb voor mijn dochter gevoerde laarzen van Dunlop Blizzard €25,- bij Scapino. Lekker warm en ze kunnen er goed mee door regen/sneeuw etc.
Iemand ervaring met het merk Jilsen? heb ook mooie van Gabor op het oog. Maar inderdaad 200 a 300 euro ben je zo kwijt
Nog ooit van Jilsen gehoord. Even googlen leert me dat dat een aardig duur merk is. Dan is Gabor goedkoper. Ik red het eigenlijk altijd wel voor max. 200 euro.
3 jaar terug deze gekocht en vorig jaar naar veel wikken en wegen deze (tijdens glamour day bij Zalando) En ik ben echt zo blij met allebei de schoenen! Ik leef echt in die dingen. Beiden lopen heerlijk en zijn heel makkelijk te combineren.