Eerder hebben wij idd ook ikea pannen gehad, deze waren ook drama. Zal het er eens over hebben met vriend, bij mijn ouders zit een sola fabriekswinkel, dus net een tikje goedkoper aldus mijn moeder Er zitten goede tips tussen, we zullen gaan zoeken!!
Oh en ik zet al mijn koekenpannen gewoon in de afwasmachine hoor en de anti-aanbaklaag van mijn BK pannen ziet er nog perfect uit. Mijn wok van Tefal is wel aan vervanging toe.
Ik heb woensdag pannen met ceramische laag van Sola gekocht bij de Makro. Nu 1+2 gratis. Kostte me minder dan 38 euro voor een wok, een 24 cm koekepan en een sauspan. Tot nu toe bevallen ze goed! Ook heb ik een Sysas pan (wok). Wel wat duurder, maar daar mag je zelfs met een vork of mes in. Hier gaan trouwens koekepannen nooit in de vaatwasser!
BK pannen, gekocht bij blokker, erg fijne pannen. Gebruiken we nu al 5 jaar en daar kunnen we voorlopig ook nog wel mee vooruit
Lees ook even mee. Hier wel Tefal pannen maar ook hier komt de aanbaklaag weer los pfff. Nu is het wel zo dat mijn man er een handje van heeft om er met een mes en vork door te roeren dus werkt ook niet mee maar ik vind dat ze wel tegen een stootje moeten kunnen. Ik denk dat ik voor de BK pannen zal gaan.
Welke bk pannen zijn dan goed en zonder teflon of ander gif? Ik moet ze voor inductie en wil wel anti aanbak ofzo. M'n gewone pannen heb ik wel al van bk en daar ben ik inderdaad na bijna 9 jaar nog steeds zeer tevreden over.