Hoi , Wat zijn jullie an het snoepen nu ? Of houden jullie het op gezond? Nou ikheb nu een zakje ringlings...mmm kon het niet laten hoor.. morgen zl ik er eel spijt van hebben maar ja..
Luikse wafels. Gelukkig heb ik me in kunnen houden. En gelukkig heb ik niet veel van die avonden. Meestal heb ik alleen trek in rauwkost. Er is trouwens alleen chocolade in huis en daar heb ik nu net geen zin in.
Kan maar niet stoppen met letterlijk vreten.. Ik was ooit.. 6,5 maand geleden een slanke dame van 50 kilo. En nu met 27 weken ben ik al 13 kilo zwaarder..Mac Donald, snoep, koek, veel brood.. Ik kan t maar niet laten liggen .. Zucht.. Ben ik de enige????
Valt mee. Heb trek in hartig.. Wil stoppen met te veel chips. Vanavond twee desembroodjes met extra gerijpte 30plus kaas... Smaakt naar meer dus ga zo maar tukken denk ik
Tot nu toe eet ik juist veel minder, kan er echt geen trek in krijgen. Ik zorg voor de nodige voedingsstoffen, maar verder... bah. Ben benieuwd of het nog komt, ik verlang er wel naar om weer eens lekker naar eten te kunnen verlangen, haha. Lekker toegeven ergens aan, nu eet ik gewoon omdat het moet.
Heb net een handje van die mouam snoepjes weggewerkt. Zit nu aan een kop thee met een zure smoel te kijken hoe mijn man toastjes met filet americain zit te kanen... O, en hij is dan ook zo lief om af en toe een toastje onder mijn neus te houden zodat ik even mag ruiken. Wat een lieve echtgenoot heb ik toch...
Hihi nee, hier hetzelfde. Ik moet zeggen ik at altijd al veel fruit en doe ik nu nog.. Dat probeer ik ook echt vol te houden.. Alleen heb ik altijd trek in slechte dingen.. Vooral snoep en chips , ijs.. Noem maar op lust alles wel... Soms best lastig hihi.
Ik ben nog maar heel kort zwanger maar ik heb precies hetzelfde. Ik vergeet te eten zelfs en als ik eet dan omdat het moet. Dat kan nog wel ff duren dus. Heb echt helemaal nergens trek in bah
Het is sinds deze week ff heeeeel erg hoop dat t snel minder wordt! Heb b totaal geen grenzen en eet opeens alles...schaam!
Gisteravond had ik een bladerdeegschelp met gele room en aardbeien erop... heerlijk Nu net 2 bruine boterhammen op, maar wel met hagelslag. De gezonde snacks zijn hier ook maar minimaal hoor