United Consumers biedt korting of een kado aan i.c.m. een verzekering bij het VGZ. Je kan daarbij voor een Ipad kiezen.. Heeft iemand daar ervaring mee?
Nee maar je moet wel 2 volwassen aanmelden om die te kunnen krijgen. Maar voor de rest is het wel betrouwbare site
Houd er wel rekening mee dat je eigen vrijwillige risico kosten veel hoger zijn dan de standaard 160 euro Kwam ik dit jaar ook pas achter na 2 jaar bij United Consumers te zitten. Wanneer je er niet veel gebruik van maakt van je zorgverzekering dan is dit heel handig anders niet
Ik heb een iPad en vind het wel een leuk speeltje, maar meer eigenlijk ook niet. Je zult daarnaast altijd nog een computer / laptop moeten hebben, anders kun je er bijvoorbeeld al geen muziek of foto's opzetten. Wat kun je er mee: * agenda * foto's (mooi beeld, trouwens!) * filmpjes * e-reader * spelletjes * internet (in ieder geval kan hij op een draadloos netwerk. De 3G kan overal op internet, maar daar moet je wel per maand voor betalen.) Ik gebruik hem vaak als ik zit te voeden, omdat ik de iPad wel op schoot kan hebben en de laptop op schoot tijdens het voeden is erg onhandig. Ik vind het vooral 's nachts fijn iets te doen hebben tijdens het voeden, anders val ik in slaap. Verder vind ik het erg leuk om digitale foto's en filmpjes erop kan zetten, zodat ik de kleine man kan laten zien als mensen daar om vragen.Toch handiger dan elke keer foto's moeten afdrukken. Straks als ik ga werken zal ik hem misschien ook wel gebruiken om foto's en film van de kleine bij de hand te hebben tijdens het kolven, om de toeschietreflex op te roepen.
Oke hier mijn vragen Is het echt zo snel als dat ze zeggen? Vind je het fijner dan een gewone laptop? Kun je alle pagina's gewoon zien of is het beeld kleiner dan bij een pc/laptop? Ik heb een paar jaar geleden mobiel internet gehad en kon dan geen mail kijken, tenzij ik een soort abonnement nam, dus betaal je 2,50 per maand om op hotmail te komen. Dat is bij een Ipad niet toch? Ik moet me nog wel verdiepen in die verzekering van UC, maar ik wou eerst weten of die Ipad de moeite waard is om als kado te kiezen. Kun je bij eigen risico niet kiezen hoeveel je wil? Bedankt voor jullie reacties!
Verder: ik zou eerst eens kijken of die verzekering wat is en dan pas naar de iPad. iPad is een leuk extraatje, maar het moet er toch vooral om gaan dat je een goede verzekering hebt voor een redelijke prijs.
Oh ja, in mijn eerste bericht vergeten te zeggen: je kunt er ook nog muziek mee luisteren. Moet je wel echt een koptelefoon of oordopjes erbij nemen, want het geluid wat uit de iPad komt is waardeloos.
Heb mijn premie berekend en met het VGZ gezinspakket zou ik dan 143 euro betalen. Ik kan ook kiezen voor korting, dus dan betaal je 132 euro per maand. Je hebt dan geen vrijwillig eigen risico. Dus op zich klinkt dat allemaal wel goed, alleen kan ik de bijlage met vergoedingen niet openen, omdat Adobe het niet doet en hij dan een error aangeeft. Maarja, mocht ik nou tevreden zijn met de vergoedingen, ga ik dan voor de korting, de Ipad of de Wii Weet namelijk niet of het die Ipad wel waard is om niet voor de korting te gaan, want dat is toch 11 euro per maand wat je minder betaalt per persoon.... Misschien moet ik het er eens met mijn man over hebben. Alleen denk dat hij voor de korting gaat, want hem interesseren die speeltjes niet zo
Hier ook nagedacht over UC. Maar als ik het goed begrijp krijg je dat kado niet maar kan je er de komende 2 jaren voor sparen.
Ja idd, zie ik nu ook pas. Dus eigenlijk ben je verplicht om 2011 en 2012 verzekerd te zijn via UC, anders moet je alsnog betalen.(Wanneer u in 2012 niet meer via UnitedConsumers bent verzekerd, wordt de openstaande restsom van 240,- met uw openstaande kortingstegoed verrekend. Mocht uw kortingstegoed op dat moment ontoereikend zijn, dan wordt de restsom van uw bank-/girorekening geïncasseerd) Maar als je voor een Wii kiest niet als ik het goed heb. Vááág!!
Ik zou persoonlijk niet voor de iPad gaan maar voor de korting. Je "betaalt" namelijk met die korting, twee jaar voor twee personen, uiteindelijk meer voor de iPad dan wanneer je hem nu in de winkel koopt. (uitgaande van de goedkoopste, ik weet niet welke zij aanbieden) Een duur "cadeau" dus. De iPad is een leuk speeltje. Maar als je het geld er voor over hebt, zou ik hem gewoon zelf kopen. En als je het geld er niet voor hebt, zou ik zeker voor de korting gaan.
Ik zou het ook niet meer doen. Wij hadden toen voor de WII gekozen. Zat al bij VGZ dus dacht ach ja handig voor erbij. Nou je betaald in principe voor de cadeau's. Als je voor de korting kiest betaal je VGZ gewoon letterlijk de volle pond want die korting spaar je bij UC. Je kunt daar je overzichten bekijken. Ik wist dit eerst allemaal niet stond er toen helemaal niet duidelijk erbij. Heb namenlijk begin Oktober gebeld. Was zo wij hebben gewoon de gezin en zeker pakket (basis en aanvullend dus) Je verplichte eigen risico was dit jaar 155 en volgend jaar 165. Nou ok prima denk je dan. Maar dan krijg je ineens een rekening van VGZ ja ik moest nog eens 150 euro zelf betalen aan EIGEN VRIJWILLIGE RISICO! terwijl ik de verplichte al betaald had!! Dus gebeld: ja mevrouw zit u bij UC? ik ja, nou wanneer u korting neemt of het cadeau dan heeft u bovenop de verplichte ook nog een eigen vrijwillige bijdrage dus in totaal iets meer dan 300 euro p.p. per jaar heb het maar stop gezet vanaf jan bij UC Ik heb geen zin om constant 600 euro per jaar te betalen voor ons gezin omdat wij overal gebruik van moeten maken helaas. Maar stomme is dat ik er pas zo laat achter ben gekomen Als je dan zo graag de Ipad wilt zou ik hem echt los kopen ben je zelfs goedkoper mee uit.