Zelfinseminatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kash, 6 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Hallo!

Mijn vriendin en ik willen graag een kindje. Aangezien we al een hele lange tijd oefenen zonder succes hebben we een donor ingeschakeld om ons te helpen ;) We gaan nu maand 5, ronde 4 in. Ik heb een paar 'hulptroepen' ingeschakeld, zoals cannula tips, conceive+ en wat ovulatie testen van clear blue als dubbelcheck voor de kv testen... Oké, misschien ben ik een beetje losgeslagen, maar ik wil gewoon graag dat het lukt ;)

Nu had ik een paar vragen, zijn hier meer mama's die zwanger zijn geworden van een donor via Z.I? Hoe is dat gegaan? Hoelang ná je positieve test ben je aan de bak gegaan? Hoelang heb je het 'gouden goedje' in het potje laten zitten voordat het spuitje aan de beurt was? Hoelang ben je blijven liggen? Alleen met een kussen onder je kont of met je benen in de lucht?

Sorry voor al de vragen, ook al zijn wij 'al' toe aan ronde 4, ben ik een beetje bang dat we iets verkeerd doen ofzo, zou best kunnen, toch?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik vat m ff niet, je bent na 4 rondes gestopt met samen proberen en hebt een donor gezocht? Of dit is nu je 4de ronde met donorzaad?

OT hier zijn de laatste tijd meerdere topics over geopend, ff met de zoekfunctie daarop zoeken! Zullen vast een hoop tips in staan :)

3. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    We proberen al jaren zonder donor, was een grapje ;) We gaan nu ronde 4 in met donor, vorige maand overgeslagen, vandaar ronde 4 en maand 5.

Ik heb even gezocht, kon een poosje geleden niet veel vinden, maar zocht verkeerd blijkbaar haha :p Ben benieuwd waar de andere dames hun donor vandaan halen, die van ons bleek geen zuivere koffie, vandaar de maand pauze :'(

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    OHHH hahaha snapte het niet :D

He bah wat naar! Ik hoop dat je wat antwoorden kunt vinden in die topics! En dat het maar snel raak mag zijn :D

5. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    DSC_6092.jpg

Positief! Vanavond weer een poging wagen :)

Wish us luck :p

6. Indy456

Indy456 Nieuw lid

22 sep 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kash,

Een spannende tijd. Mijn vrouw en ik weten er alles van. Wij hebben ook gekozen voor z.i met een bekende donor. Ik heb alleen ovulatietesten gebruikt en uiteindelijk een spuitje. Wij hebben de inseminatie op de dag van de ovulatie en de dag erna gedaan.
    Wij hebben onwijs het geluk gehad dat ik na 1 poging zwanger was en ons knappe meisje in nu alweer 12 weekjes.

Als je vragen hebt, hoor ik het graag.

Veel succes meid.

7. Kash

Kash Bekend lid

5 aug 2016
    567
    38
    28
    Vrouw
    Rotterdam
    Haai Indy,

Wat leuk om te horen! Na de eerste keer al raak! Heeft jullie donor geen moeite met loslaten, of hebben jullie een regeling getroffen of iets dergelijks? Inderdaad heel erg spannend, over een paar dagen kunnen we testen :) Ik ben erg blij met de donor die we nu hebben, stukken beter dan de vorige iig!

Bedankt voor je berichtje :)

Deel Deze Pagina