Ik ben op zoek naar zeer goede kwaliteit banken die niet doorzakken, niet snel lelijk worden, goede garantie regeling hebben en echt heel comfortabel zitten. Waar hebben jullie je bank gekocht? Graag geen reacties met Seats and sofa, leen bakker en dat soort winkels want dat is niet de kwaliteit die we zoeken..
Tmc woonwinkel onze bank is nu 8 jaar oud (stof) en ziet er nog als nieuw uit zit nog steeds heerlijk nergens doorgezakt of wat dan ook. En er wordt veel op gezeten/gelegen en gespeeld. Oja en ook nog 2 katten... Zeer tevreden over onze bank
Wij hebben een bank bij Xooon gekocht. Heel erg fijne bank. Als je ziet hoe gek de kinderen er op doen en er een hond op zit...en top kwaliteit. We hebben hem nu 5 jaar. En ziet er nog uit als nieuw. https://www.xooon.com/nl/
Montel! Na 9 jaar, een kat en 3 kinderen verder is de bank nog steeds in hele goede staat! Eigenlijk zouden wel wat anders willen, maar we vinden het gewoon zonde om zo'n goede bank weg te doen.
Kwalitei van stof is ook heel belangrijk wij hebben stof die heel sterk is (voor zeer intensief gebruik zoals op bureaustoelen enz) hulst is ook een hele goede zaak! Komt de bank van mijn zusje vandaan die hebben dezelfde stof als ons gekozen omdat wij er zo tevreden over zijn.
Ga gewoon eens naar een goede interieurzaak bij jou in de buurt. Die luisteren naar jouw wensen en kijken naar jouw mogelijkheden. Je kunt zelf een bank samenstellen / op maat laten maken of voor een 'standaard' bank kiezen. Wij hebben een supergrote woonkamer en we wilden ook een supergrote bank. We konden kiezen uit veel stoffen en kleuren. De stoffen zijn getest en per stof is aangegeven hoe sterk deze is. Sommige stoffen gaan bijvoorbeeld eerder pillen. Verder konden we kiezen uit losse kussens of vaste kussens. (Met kinderen kun je het beste kiezen voor losse, afritsbare kussenhoezen zodat deze in de wasmachine kunnen. ) Verder was er nog volop keuze mbt de afwerking: wel of geen zijleuning, welk type pootjes eronder, etc. Het merk van onze bank ben ik vergeten, maar ik geloof dat het Leolux is. Of Musterring.
Hier precies hetzelfde! Wij hebben die van ons nu 8 jaar en hij is nog steeds helemaal goed en netjes. Ben er erg blij mee
Wij hebben een bank van Montel. Daarvoor een Ikeabank, was ook een heel fijne en kwalitatief goede bank, maar dat model verkopen ze niet meer. De rest van de collectie die ze daar nu hebben, vond ik niet goed zitten of niet in ons interieur passen.
Hier ook een Montel van Piet Klerkx in Amersfoort. Zakt gewoon niet uit, zit lekker hoog en hier een anthraciete wafelstof met een speciale coating. Vaste kussens trouwens. Voorheen hadden we ook ruim 10 jaar een Montel bank alleen de stof was echt vies geworden maar verder zat hij nog prima!! Echt super kwaliteit en eens in de zoveel tijd hebben ze een inruilactie. Voor je oude bank krijg je dan wat terug. Niet veel maar het scheelt en ben je 'm mooi kwijt. Groetjes,
Bedankt allemaal! Montel word echt heel vaak genoemd dus ik ga daar naar kijken. Goossens winkelen we wel vaker bij maar die hadden nu niks naar smaak.. heeft iemand toevallig ervaringen met chateau d'ax? Mijn man zegt dat die winkel ook goede banken heeft..
Wij hebben onze bank bij lederland gekocht. Zit heerlijk, en hij is elektrisch uitschuifbaar. Heerlijk voor een filmavond. Kost wel een vermogen, maar nog steeds heel blij mee.