ik heb een samsung galaxy note en ik heb er net een sd kaartje in gedaan. nou wil ik graag de foto's daarop zetten maar dat lukt me helaas niet. ook lukt het me niet om de foto's van m'n telefoon op onze macbook te zetten. weet iemand dit? krijg het namelijk nergens gevonden. alvast bedankt!
Hey meid misschien heb je hier wat aan? Topic: Synchoniseren naar SD card via KIES (1/1) - Samsung Galaxy Note N7000 Forum - Samsung Galaxy Note N7000, Galaxy Note N7000 kopen
Dat had ik idd al gevonden maar dat is volgens mij via windows? Ik weet ook niet wat dat KIES is? (voor mij nooit meer samsung Haha)
lastig he als je een mac hebt en een android toestel herkent je mac de telefoon wel? want anders gewoon je telefoon aansluiten via usb kabeltje op je mac, en dan de foto's eraf halen ipv dat je met een SD kaart werkt voor als je mac de galaxy note niet herkent; Mac computer does not recognize Samsung Galaxy Note : MobiCity Helpdesk
nee ik krijg de foto's er zo niet op. zal die link eens kijken. dat kies heb ik nu gevonden. hopelijk krijg ik het voor mekaar zoals die eerste link van jou. had dat al gezien maar dacht dat dat niet werkte