Hahaha! Niet álles staat er standaard op. De elektrische percolator staat er alleen als hij gebruikt wordt, wat niet dagelijks is, de rest staat er wel. We hebben een hoekaanrecht, in die hoek veel loze ruimte dus, daar staat als eerste de Philips, daarnaast de senseo, dan de Dolce Gusto, en daarnaast de Tefal Quick&Hot. Het koffiepotje (french press) zwerft meestal ergens op het aanrecht, waar manlief het smorgens achter laat Als er geen berg afwas staat maak ik wel een foto
Ik zou altijd gaan voor een goed apparaat voor bonen. Cups en pads zijn per kopje veel duurder en met bonen heb je veel meer mogelijkheden voor variatie. Onze delonghi magnifica doet het al 12 haar prima, dus die zou ik ook tweedehands nog wel aanradan
Kan je een jura ena aanraden. Aanschafprijs is wat hoger, maar we hebben hem inmiddels 9 jaar, en doet het nog steeds
Wij hebben ook een jura ena. Heerlijke koffie. Wij hebben een refurbished gekocht voor niet al te veel geld. Dus wel tweedehands, maar zeker in orde en met garantie.