Goede litteken crème?

Discussie in 'De lounge' gestart door BabygirlM, 23 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Heeft iemand ervaring met een goede, en betaalbare, litteken crème? Vooral rondom mijn kin en kaaklijn heb ik allemaal kleine littekens. Ze zien eruit als donkere vlekjes.
    Ik had altijd een vrij mooie en egale huid van mezelf, maar helaas heb ik ook zo'n gevoelige huid, die niet veel kan hebben. En dus heb ik bij het minst of geringste een geïrriteerde huid, en ik kan het niet laten om te krabben.

Er zijn wel crèmes waar ik over heb gehoord zoals biodermal en calendula(?), maar wat is nou echt een goede en niet al te duren litteken crème, die de littekens in ieder geval iets kan vervagen?

Alvast bedankt!:)

2. Bio-oil heeft mijn littekens een stuk minder zichtbaar gemaakt..

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

Dermatix is hier echt super goed bevallen maar ik kreeg het op recept dus het koste mij niets ik weet niet wat het zo kost anders je ha vragen voor een recept?

4. XoXo

XoXo Niet meer actief

Bij ons in de apotheek kost het iets van 50 euro :$ Maar het is wel geweldig spul!

5. Costly

Costly Niet meer actief

Wij gebruiken zelf graag PCLE creme van biodermal. Bevalt goed!

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Die pcle creme hoorde wij altijd hele goede verhalen over in de apotheek.

Maar wara het werkelijk om gaat is dat er vitamine E in zit. Want dat is wat werkt tegen de littekens.

Die dermatix is ook goed, maar duur. Is een sillicone creme.

7. fafje

fafje Niet meer actief

en die dermatix...hoe snel werkt dat?? moet je eerst 3 potten smeren? of heb je zichtbaar resultaat sneller?

ik heb precies hetzelfde als ts

8. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Het litteken van mijn keizersnee is met Biodermal echt een heel stuk vervaagd. Vind het ook een fijne creme, gaat het zeker weer gebruiken (2e ook ks). Bio oil hielp bij mij niet zo goed, ik vond het ook erg vet.

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dermatix!

10. Within

Within Niet meer actief

Ik smeer op het moment met biodermal na een operatie. Al eerder gedaan en hielp erg goed!

11. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Dankjewel! Ik heb de crèmes opgeschreven. Zo eens even kijken bij de drogist of apotheek wat ze hier hebben:)

Deel Deze Pagina