Net een brief op de deurmat dat Ditzo een mail had gestuurd maar we die ws niet hadden ontvangen en dat ze volgende week even 220 euro afschrijven Hij was aan mijn man gericht dus hij even bellen (gelukkig wel een gratis nummer) De rekening klopte. Mijn man is een paar maanden terug naar de ha geweest voor zijn oren. Hij had een oorontsteking en kreeg medicatie mee. Na een week was het niet veel beter en is hij nog een keer langsgeweest. Ze zou een uitsrtijkje naar het lab sturen. En daar is dus de rekening van. 220 euro! Gezegd dat we dat niet zo kunnen betalen en of er een regeling getroffen kan worden. Dat wist ze niet, daar moeten we maandag over bellen. Weet iemand zo of je bij Ditzo zo'n rekening in gedeeltes kan betalen? Ik ben best wel een beetje pissed. Je kan tegenwoordig niet eens meer gewoon naar de ha gaan zonder blijkbaar te moeten vragen wat iets kost. Medicatie kost ook steeds vaker geld.
is je eigenrisico denk ik? maar tis niet de huisarts hoor zijn de medicijnen de het lab helaas. hier heeft vriendlief een gezwel laten wegsnijden en dan werd ook op gestuurd hoppa door het eigen risico heen
geen ervaring bij ditzo, maar bij cz kun je een betalingsregeling treffen als je eigen risico van 220 niet in 1 keer kunt betalen, dus neem aan dat het bij Ditzo ook zo zal zijn!!
Weet dat het van het lab is. Ik bedoel meer dat als je naar de ha gaat en die stuurt iets op of wil medicatie geven enz dat dat tegenwoordig steeds vaker zelf geld kost. Declareren wordt steeds minder enz. Gewoon rot dat je zelfs naar de ha niet kan zonder dat daar kosten uit voortkomen en dan niet van de ha zelf maar van dingen waar ze dus opsturen of meegeven En dan gelijk zo'n groot bedrag wel goed gekomen met je vriend?
Hoi Ik zou toch denken dat iedere zorgverzekering een betalingsregeling kan treffen . Ik kreeg 3 weken ook rekening van cz eigen risico van 2011 en iets van 2012 samen van 358 euro ik meteen gebeld ik kon t in 6 termijnen terug betalen gelukkig. succces in ieder geval groetjes
zo dat is ook een hoge rekening. Wel fijn dat het in zoveel termijnen kon zeg. Het is ook dat je het opeens krijgt en niet verwacht. Wel dat je eigen risico moet betalen een keer maar niet zoveel en zeker niet hiervoor. We konden niet plaatsen wat zoveel geld zou kosten.
Het bedrag moet voor 26 juni binnen zijn maar ze gaan het nu al wel eraf halen. Moeten we het maar storneren. Een echte betalingsregeling konden we niet treffen. Bets slecht vinden we