Ik sneup vaak op funda op zoek naar mooie woningen, vooral om te dromen.. Welk huis op funda is jouw droomhuis?
Haha dat doen wij zelf ook wel eens Op dit moment alweer even niet gedaan dus geen idee wat er allemaal op staat... Ga binnenkort weer eens kijken en dan zal ik een leuke pkaatsen
Jaren 30 woning met van die glazen schuifdeuren en een erker en zo'n mozaikjesvloer in een prachtige buurt in Tilburg of Eindhoven. Zou nog meer mijn droomhuis zijn als het in mijn eigen dorp stond. Maar...dream on, ver boven ons budget haha
Betaalbaar of niet betaalbaar? Oftewel een huis wat je best zou kunnen kopen als je wilt verhuizen of een mega vila?
Ja, altijd rond de decembermaand als de staatsloten in huis zijn Helaas is ons droomhuis van 1.4 miljoen al verkocht
Een mooi boerderijtje met genoeg ruimte eromheen voor een paar paardjes Het is hier best betaalbaar (noorden) dus wie weet in de toekomst. Of we kopen/huren een stuk grond van de boer 3 huizen verderop, dan blijven we hier lekker wonen. Bevalt ons veel te goed.
Ons droomhuis.. Dat zal hopelijk nooit op funda komen, de boerderij van schoonouders... Hopelijk is het ooit mogelijk om daar in te komen
Ik zit ook altijd op funda te kijken ik vind over het algemeen ook jaren 30 huizen met een erker en schuifdeuren super schattig
Ons ideale huis heeft een erker met een grote vensterbank om in te zitten, een open haard, een garage voor onze oldtimer, een bescheiden tuintje en het liefst een bedrijfsruimte aangrenzend aan huis Wij dromen nog even verder
dit huis vind ik qua bouw en uiterlijk heel erg mooi! al hoeft het voor mij niet zo groot te zijn. Huis te koop: Groenlandse kade 69 A 3645 BB Vinkeveen - Foto's [funda] en qua inrichting riviera maison, riverdale enz enz... Love it!
Hier is onze droomwoning een jaren 30 huis, hoge plafons met mooe afwerking en kroonluchters, open haard, erker, schuifdeuren met glas in, boekenkasten die ingebouwd zijn bij die schuifdeuren, houten vloeren en de gang terrazo vloer. Ik droom verder
Gevonden! Huis te koop: Jan Steenlaan 20 3723 BV Bilthoven - Foto's [funda] nu alleen het geld nog
funda mobiel | Huis te koop: Bredeweg 25 9922 TB Westeremden Vind het een heel mooi en betaalbaar!!! huis! Helaas veel te ver voor ons! Het huis is van Janine Abbring en het staat te koop.. Dus iemand die graag in Groningen wil wonen, ik wist het dan wel!
Huis te koop: Nieuw-Amsterdamsestraat 79 7814 VA Emmen [funda] dat is mijn (ons) droomhuis. ruimte om onze oldtimers onder dak te zetten. er zitten stallen bij, hup verhuren, verzorg ik die dieren wel. er zit kantoorruimte in, die kan mijn man zijn baas dan huren, dan kan hij daar met een paar collegaś gaan zitten. er is nog een ruimte die je kunt verhuren voor kleine feestjes of vergaderingen. nog een stukje grond erbij. wat een heerlijk huis. maar helaas loopt er bij ons geen kanaal voor het huis, dus dat schip met geld zal wel nooit komen.
Deze vind ik helemaal geweldig: Huis te koop: Bleekerstraatje 3 5211 GV Den Bosch [funda] Centrum Den Bosch, met een ingang aan de Vughterstraat. Daar kan ik mooi mijn eigen atelier/lesruimte voeren. Hoewel middenin het centrum, zit er toch een flinke tuin omheen. Bovendien grenst het aan het mooiste kleine parkje in Den Bosch, waar kinderen heerlijk kunnen spelen. Genoeg kamers, grote zolder, prachtige plafonds en trappetjes.... zucht. Er groeien zelf planten binnen. Ik word er helemaal gelukkig van. Maar hoe komt men aan een miljoen?
Ik vind deze wel heel erg mooi. Doet een beetje aan Disney denken en dan ben ik de prinses Roerstreek Vastgoed