Onrust sinds omrollen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mgeul84, 24 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    791
    116
    43
    Mijn meisje van 14 weekjes kan omrollen! Helemaal prima en ik heb er geen probleem mee als ze op haar buik slaapt maar ze is zo onrustig erdoor... leg haar in de box en ze blijft maar bewegen en rollen, maar dit doet ze dus ook in bed waardoor slapen erg moeilijk wordt. Ook luier verschonen is een hele uitdaging! Het lijkt alsof haar lijfje alleen nog maar bezig is met bewegen en draaien.
    Ook tijdens de fles drinken, onderuit schuiven met de billen steeds maar meppen met die armen.
    Vind het eigenlijk een beetje zielig voor haar, hoop dat ze snel haar rust weer vind.... iemand tips hoe hiermee om te gaan of herkenning?

2. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.435
    590
    113
    Vrouw
    Je kindje is volop in ontwikkeling en wil waarschijnlijk een hele boel meer dan dat der lichaampje kan.

Mijn zoontje heeft het ook, wij helpen hem met in slaap komen door hem in de wandelwagenbak in slaap te wiegen en dan leggen we hem over in zijn wieg.

3. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Het is voorkomen normaal gedrag, ze heeft een vaardigheid ontwikkelt waarvan ze moet ontdekken wat het is, het is nieuw voor haar. Straks heb je dit ook met zitten en staan. Dit gaan ze dan ook ontdekken en vooral als ze in bed liggen en zouden moeten slapen :rolleyes: De fase dat je 30x terug moet lopen omdat ze gaat zitten of staan in bed, maar nog niet weten hoe ze weer terug moeten.
    Dus zeker herkenning en als tip even door bijten. Het wordt weer makkelijker als ze zelf weer terug kan rollen of als ze wat meer kracht heeft ontwikkelt en wat langer op haar buik kan liggen.

owly vindt dit leuk.
  4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.478
    10.395
    113
    Herkenbaar toen onze uk klein was. Alles draaide op dat moment alleen uit die vaardigheid.

Eerst van buik naar rug en hij oefende (gefrustreerd) dag maar ook nacht!

Daarna korte rust omdat hij het kon tot hij besloot om ook van rug naar buik te kunnen.

Het staan en inderdaad niet terug kunnen ken ik ook. Midden in de nacht ons ventje weer plat leggen.

Met elke fase van de ontwikkeling was er een hoop frustratie dag en nacht tot hij het kon. Kalmte bewaren en denken dat het een fase is helpt haha.... Tot de volgende zich aandient haha

Deel Deze Pagina