Hee, weet misschien iemand van jullie of het eigenlijk is toegestaan om als volwassene een andere volwassene op je fiets achterop te hebben ? Mijn zus haar fiets is kapot en wij wouden gaan shoppen , op de fiets ernaar toe , nu kunnen we met de bus maar de fiets is veel gezelliger en sportiever, dus mag mijn zus achterop mijn fiets ? Alvast bedankt meiden Xx Dorien
Nee ik las op google dat het in Duitsland verboden is .... vandaar mijn vraag , dacht ook van wel, maar wou het niet riskeren , en meiden op zp zijn altijd snelller dan iets vinden op google Bedankt meiden
Spring maar achter op bij mij, achter op m'n fiets. En ik weet nog niet waar we naartoe gaan samen, maar dat boeit me ook helemaal niets. En spring maar achterop bij mij, dan gaan we samen weg, en ik weet nog niet waar naar toe, maar dat maakt niet uit want ik weet wel de weg!
Huh? Waarom mag dat dan niet in Duitsland? Wat gek En Jusi; nu krijg ik t dus niet meer uit mijn hoofd
Dat mag gewoon hoor Gefeliciteerd met je zwangerschap,persoonlijk zou ik dan vragen of zij wilt fietsen zodat jij niet eens extra +- 50 kilo mee hoeft te "dragen".
Thnx het is nog heel pril .... Ja das wel een goed idee , alleen verschil tussen mij en zuslief is ong. 20 kg, dus weet niet of we dan vooruit komen als zij moet trappen Enne leuk versje Krijg het nu ook mijn kop niet uit
Versje?? Is een liedje van Gers Pardoel hoor. Grappig trouwens, dat jouw aanmelddatum hetzelfde is als de geboortedatum van jouw tweeling.
Klopt ja was gelijk heel kwiek, dus op dezelfde dag aangemeld al een hele tijd meegelezen en toen aangemeld en ik kan zeggen het is zeer verslavend Ja liedje, maar alleen dit stukje is versje ;P X en weltrusten me bedje roept X Dorien
We zijn in antwerpen ooit aangehouden door de politie. Of ik even af wilde stappen van de bagagedrager van mijn vriendje, want je mocht niet achterop. Anders kregen we een boete.. Wij hadden hier nog nooit van gehoord, dus moesten lachen. Maar de agent was serieus! In Belgie mag het dus ook niet, maar hier in NL wel hoor! Je ziet het toch ook vaak genoeg om je heen?
Okee gelukkig en nu ruzie maken over wie er lekker mag zitten , denk dat ik dat wordt en dat zuslief mijn 75 kg mee mag slepen Bedankt je