goeiemorgen!ik zat vanmorgen vrolijk op mijn fiets omdat ik aan het werk moest.gaat me telefoon:ik had een sms wat leuk!!!ik natuurlijk gelijk de telefoon uit me tasje halen en ben druk aan het lezen staat er ineens op de weg zon grote gele container voor bouwafval!!fietste er zo tegenaan haha!!heb snel om me heen gekeken maar volgens mij heeft niemand wat gezien pfff is echt weer een actie voor mij!!
Die is goed!!! Dat zou ook echt iets voor mij zijn! Nieuwsgierigheid wint het toch vaak he 8) Elmo'tje
Hahaha, wat een actie! Heb ik ook een keer gehad, reed zo tegen een lantaarnpaal aan!!!Wat voel je je dan dom he?!
ja echt!!was al blij dat er niemand buiten stond en dat de bouwvakkers achter dat huis aan het werk waren!!anders was het mooi voor hun neus gebeurd!haha kan er nu wel heel hard om lachen
Ja, achteraf wel, maar op het moment zelf kun je wel door de grond gaan!!En zeker als iemand anders het ook nog eens ziet.....
hey daphne82!de volgende keer doe ik dat ook echt niet meer!!!was echt ff schrikken.en gefeliciteerd he!gaat alles goed??
Zo ben ik een keer tegen een auto aangereden toen ik mijn gsm aan het opwaarderen was. Hele fiest naar de kl*te. Vandaar dat ik nu een abonnement heb.