Wie houd van bakken en kan mij een mixer/keukenmachine aanraden of afraden?

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 1 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Denk dat mijn vraag duidelijk is.
    Wil nog toevoegen dat ik echt niet meer dan €100 wil betalen. Eigenlijk vind ik boven de €50 al veel.....:)

Kom maar op met de ervaringen....:D

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bij de AH hadden ze deze week een keukenmachine voor 100 euro, niet zo'n bekend merk maar wel sterk (1000 watt geloof ik). Bij ons stonden er gisteren nog meerdere. Bij de Aldi hadden ze laatst ook zo'n aanbieding. Denk dat je het daarvan moet hebben want andere keukenmachines zitten al gauw eerder rond de 200 euro als je een beetje een fatsoenlijk apparaat wil hebben. Ik wil zelf heel graag een model als deze: bol.com | Bosch Keukenmachine Styline MUM52120,Bosch | Elektronica omdat je dan meteen alles in huis hebt. En ik betaal liever iets meer voor kwaliteit, zeker bij dit soort apparaten.

3. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    ik heb bij de blokker een keukenmachine gekocht, nu afgeprijsd naar 79,-
    Niks bijzonders, maar werkt prima hoor. Ik ben er blij mee in ieder geval :)

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou er sowieso alleen één aanschaffen als je hem goed kwijt kunt in de keuken. Eerste huis stond ie op een extra aanrechtblad en mikte ik alles erin. Tweede huis stond hij in de bijkeuken in een kast en moest ik hem speciaal pakken en gebruikte ik hem al veel minder. Volgende huis (de huizen werden groter, maar de keukens steeds kleiner, haha) Toen ik ervoor naar zolder moest lopen, heb ik hem in twee jaar misschien nog drie keer gebruikt en toen maar verkocht.

5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Eylem ik heb een paar apparaten gezien die mij kwalitatief goed lijken en die ook leuk geprijst zijn. Rond de €100 voor een keukenmachine (mixer) en 1 van rond de €250 die ook een blender en vleesmolen erop heeft. Zijn beide veel in Duitsland te koop...... Clatronic km3476 en ......uhm dat andere merk ben ik vergeten( kom ik op terug)
    Tupp haha ja je moet er inderdaad wel plek voor hebben. Bij mij moet hij ook echt op het aanrecht staan om vaak gebruikt te worden.
    Mama 092013 welk merk is het?

Nog andere ervaringen?

6. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Die keukenmachine is van 'tomado'. Werkt hier prima :) we hebben er veel plezier van

Deel Deze Pagina