Als je fiscaal partner ben, krijg je dan van de belastingdienst 1 of 2 brieven als je inkomstenbelasting 2010 heb ingevuld? Ik meen namelijk me te herinneren dat ik vorig jaar 2 brieven kreeg. heb er nu pas 1 binnen. terwijl het samen is opgestuurd..
Wij hebben er 2. Ik krijg gewoon centjes terug. Bij mijn mannetje moet het nog allemaal na gekeken worden.. Heel raar allemaal. God weet hoe lang dat weer gaat duren.
pffffieeeewwww gelukkig dan. dan krijgen we meer terug als dat er eerst gezegt werd op het belastingskantoor.. Dacht al het kan nooit onder de 1900 zijn aangezien ik ook dat minst verdiende partner krijg in 1 keer. dan ga ik dus gewoon afwachten of de volgende. dagtekening van deze brief was 4 juni dus dan krijg ik denk ik ook de 4e ergens het op me rekening. dacht ik zo...
Waarom kan het niet onder de 1900 euro zijn? Wij zitten daar samen ook onder hoor met wat we terugkrijgen.
hier zit er standaard 2 weken tussen heel stom hahaha. maar je weet toch wat je terug krijgt? dat weet je met de aangifte als je die zelf doet natuurlijk. daarnaast als ze op het belasting kantoor zeggen hoeveel je terug krijgt dan kun je het beste daar van uitgaan hoor
2 brieven ook hier. Alleen ben ik bang dat er ergens iemand een foutje maakt.. Boekhouder heeft berekend dat ik 16 euro ( jawel! ) terug kreeg, belastingdienst komt met 2693 euro terug... Heeeel vreemd. Laat het meer ff apart staan, zal wel niet kloppen..
Hier ook 2, maar er zit hier wel meer tijd tussen. Dat zal wel komen omdat mijn man zakelijk aangifte heeft gedaan. Vorige jaren zat er max een week tussen.