goede niet al te dure voedings bh ?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door shiirley, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    hoi dames morgen ben ik al weer 36 weken dus het word wel tijd om een voedingsbh aan te schaffen :) nu wil ik nog geen dure aanschaffen omdat je borsten nog kunnen veranderen als de bv eenmaal op gang is. ik heb geen hele grote borsten kleine C maar wil wel wat ondersteuning dus geen topjes idee zeg maar:) wie weet waar ik fijne kan vinden en zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten ?

liefs

2. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Ik vond die van prenatal erg fijn. De voorgevormde cup.

3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Wat vind je duur? Na mijn eerste zwangerschap vond ik de bhs van triumph fijn (die zonder beugel), die kosten geloof ik 25 euro. Nu heb ik daar niet voldoende steun aan, plus ze gaan ook niet tot mijn cupmaat (zit nu op maat f, twee maten groter dan bij mijn eerste), nu kan ik dus alleen fijne bhs vinden die rond de 50 euro liggen. Bij mij groeiden overigens mijn borsten voornamelijk tijdens de zwangerschap en werden ze daarna (tijdelijk) nog een cupmaat groter, de bhs die toen iets aan de krappe kant waren, pasten een maand later wel weer goed, een goede voedingsbh moet ook voldoende speling hebben en rekt meestal wel een cupmaat mee. Ik heb een paar bhs van cache coeur, de 75 f zit bij mij super, maar deze zijn dus wel 50 euro. Ik weet nog niet hoe ze zijn met voeden, want bij mijn eerste had ik dus ander soort bhs, die nu met deze maat niet genoeg steun bieden. Ik hoop trouwens dat ze de eerste maand ook passen, want anders moet ik uitwijken naar andere merken, want in 75 g is nog minder keus...
    Waar je op moet letten, is in ieder geval dat je nu wat speling hebt, want na de bevalling worden je borsten waarschijnlijk nog wat groter en er moeten nog zoogcompressen in kunnen (misschien passen met zoogcompressen, dan heb je ook een indruk hoe dat zit). Verder is het heel persoonlijk wat fijn is, kan dus ook nog heel erg wisselen van zwangerschap tot zwangerschap (mijn borsten zijn nu echt anders dan bij mijn eerste). Wel handig is om te controleren of je de cup goed met een hand kunt openen en sluiten, want de andere arm is meestal bezet door je baby ;)

4. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    dank je wel voor de tips dames ! mamavanlieverd niet te duur is voor mij rond de 20 euro ;) als de boel eenmaal op gang is ga ik natuurlijk wel wat meer investeren in goede en fijne maar ik lees overal dat vooral de eerste dagen je borsten veel kunnen veranderen omdat het nog op gang moet komen vandaar dat ik niet gelijk een duurdere wil aanschaffen :p overigens zijn borsten deze zwangerschap niet veel veranderd kwa grote pas gewoon al me normale bh,s nog ;)

5. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153
    225
    63
    Vrouw
    Ik had die van de H&M.
    Vond ze prima zitten. voorgevormd rond de 14.99.

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oerlelijk, seksloos, afgrijselijk en niet om aan te zien máár oh zo comfortabel, functioneel en handigs: de Hema voedingsbh's!

Degelijk (brrrr zeg ik dat??) spul haha, ik gebruik nu dezelfde 3 bh's als toen met mijn dochter (18 maanden gebruikt en nu alweer twee maanden ;))

7. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Haha hier ook! Had er 2 van de buurvrouw gekregen en er zelf nog 2 aangeschaft. Hele fijne, geen voorgevormd iets of beugels. Had opzich geen hele grote cup dus gaf ook voldoende steun. En normaal gesproken heb ik voorgevormde cups omdat ik uitstekende tepels echt niet fijn vind maar in de voedingsbh heb ik toch steeds zoogcompressen gehad.

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik had de Carriwel gelwire bh. Wel iest duurder maar die is elastisch en rekt gewoon mee als je borsten nog wat voller worden, dus m.i. zou je die nu ook al kunnen aanschaffen.
    Geen beugel maar een siliconen rand (of siliconen beugel zeg maar) waardoor je evengoed een mooie pasvorm hebt. Ik was er zo tevreden over dat ik een 2e had besteld.
    Mooie brede band voor de ondersteuning

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Inderdaad van de Hema. Heel seksloos maar zit heerlijk. En volgens mij zelfs in prijs verlaagd en nog maar iets van 10 of 12 euro ofzo...Niet voorgevormd en beugelloos maar ach...als je gaat voor comfort dan zijn ze prima!

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Als ik me niet vergis, heeft wibra ze ook.

Deel Deze Pagina