Mijn zoontje gaat overal staan en probeert een beetje langszij te gaan lopen. Het lijkt me voor hem wel fijn om dan slofjes aan te hebben zodat hij niet snel gaat glijden op een gladde vloer. Ik ben daarom op zoek naar goede slofjes. Er zijn veel leuke leren slofjes te koop, maar de meesten zijn boven de 20 euro, en dat vind ik eigenlijk te duur. Heeft er iemand tips? Bedankt alvast!
Ik heb ze toen bij scapino gehaald maar daar moet ik wel bijzeggen dat onze zoon op grote voet leeft en dus al makkelijk maatje 19 aan kon. Ik heb er toen 6 euro voor betaald. Groetjes Anita
ik heb tot nu toe roosjes gehad en die zijn erg fijn. ze zijn er in verschillende prijzen. http://www.roosjes.eu/
Hoi! Ik heb ze nu besteld bij www.mwbabyslofjes.nl Heel leuke slofjes, en je kunt ook doorgeven hoe je ze graag wil, dan kan die mevrouw ze helemaal naar jouw smaak en idee maken. De simpele slofjes zonder applicatie zijn 8.95 en de slofjes met je eigen ontwerp of een speciale applicatie kosten 11.95. Verzendkosten bedragen maar 1.35. Succes met het vinden van leuke slofjes! Liefs xxx, Debby
Bedankt voor jullie reacties! @Pluk; Mijn zoontje leeft ook op grote voet hoor. Hij moet nu minstens maat 19 hebben. Dus ik kan altijd even kijken bij Scapino. Zijn ze leuk? @Carla; Inderdaad erg leuke slofjes van Roosjes. En heel veel keuze. Ik vind alleen de levertijd erg lang. Als ik niks kan vinden, kan ik bij hun bestellen. Bedankt voor de tip. @Debby; De site die jij aangeeft doet het niet... @Fleur; Prenatal is ook nog een optie. Is hier niet echt in de buurt, dat is dan weer jammer. Hebben ze daar ruime keuze?
Wij hebben gewoon sokken met antislip stippels eronder werkt ook wij hebben ook roosjes gekocht...omdat we goede resultaten ervan hoorde..ze konden niet uit enzo...maar ze liggen binnen een minuut uit...
Hoi, Zelf heb ik voor ons zoontje Roosjes besteld (met z'n naam achterop!). Ze zijn erg leuk geworden en blijven goed zitten, maar de levertijd is inderdaad vrij lang. Nu wil ik eigenlijk voor t voorjaar nog een nieuw paar bestellen, en zag ik dat ze bij http://www.baby-schoenen.nl/winkel/babyslofjes.php ook wel leuke (en niet zo'n dure!) sloffies hebben. Weet alleen niet uit ervaring of ze fijn zijn. Wellicht volgen er nog meer suggesties van andere mama's! groeten
HoiHoi! Even een kleine aanpassing! De site heet zo: www.mwbabyschoentjes.nl Was geloof ik nog niet helemaal wakker daarstraks, haha Liefs xxx, Debby
www.babypaws.nl Hier heb ik slofjes vandaan, van die zilveren. Zag wel dat die opeens duurder zijn geworden. Maar goed, ze hebben ook sale en daar zijn de slofjes 15 Euro, heb gelijk nieuwe besteld voor van de zomer. Ik heb ook die Kruidvatslofjes, maar moet toch zeggen dat dit leer veel soepeler is.
ik heb ook de sale aanbiedingen van babypaws. echt superslofjes. ze gaan met klitteband dicht dus je kunt ze om de enkeltjes wat strakker doen zodat ze niet uitgleiden. en ze zijn heerlijk soepel.
Hier hetzelfde probleem. Laminaat vloer en veel te glad om te leren staan/lopen. Bij ons in het dorp hadden ze in de schoenenwinkel sokken van Falke met extra profiel. Ook voor de allerkleinsten! Het zijn een soort huisslofjes. Wat een uitvinding! Hij glijdt niet meer weg en eindelijk sokken die aan de voeten blijven zitten! Ze zijn wel 8 euri per paar. Groetjes, Ellis
Ik zag er gisteren toevallig bij de hema liggen. Ik heb niet op de prijs gelet, maar dat zal niet boven de 20 euro zijn.
bij h&m heb ik ook leuke gezien, sokslofjes met snoopy erop. er zit een antislip zool onder tegen het uitglijden. waren niet duur!
hema ! vind die bij scapino erg leuk. maar allemaal zo stug (dikke zolen) en de enige met zachte zooltjes gingen maar tot maat 18
Zag net in de nieuwe folder dat ze er vanaf 1 april (geen grapje!, aanbiedingen zijn altijd vanaf dinsdag) weer zijn bij Kruidvat, voor 9,99!