Iedereen bedankt voor de tips! Ik heb helaas nog geen tijd gehad om te gaan shoppen, maar ik ga dinsdag zeker naar kruidvat.
Ah, ik had dit topic gisteren moeten zien! Ik heb gisteren ook leren slofjes gekocht alleen waren ze een stuk duurder. Voor de volgende maat maar even een bookmark gemaakt Ik zag ook dat bij kruitvat komende week leren slofjes in de aanbieding zijn.
Hema: 16,95 euro, heel soepel materiaal, blijven goed zitten en zijn er in het zwart, wit en rose (en die heb ik nu 2 weken en ze bevallen prima!) gr. Naja
Onze dochter heeft de gympjes van de zeeman en wibra aan gehad! Ze hebben erg leuke gympjes die niet knellen, de zooltjes zijn flexibel. En ze kosten maximaal 3 euro. Ook prenatal had leuke gympjes!
Nu bij Kruidvat 9.99 per paar; echt lederen babyslofjes. in roze of blauw. keuze uit 0-6 mnd, 6-12 mnd of 12-18 mnd. (geldig van 1 t/m 13 april)
ik zou de slofjes van de hema niet doen, gaan heel makkelijk uit. wij hebben timmy's/oxxy's, wel onder de 20 euro maar niet spotgoedkoop (geloof 15 euro), maar ze bevallen echt super
Hier doen de slofjes van de Hema het dus wel erg goed. Ik heb ze nu 6 weken en ze heeft ze nog niet 1 keer uitgetrokken! Daarbij komt nog dat ze erg soepel zijn en dat ze niet uitglijdt op de gladde vloer en ik kan aan Danika merken dat ze ze prettig vindt om aan te hebben. Naja
Deze slofjes heeft Marije ook. Fantastisch. Kan ze gelukkig ook niet zelf uittrekken. Makkelijk aan te doen. Ben er erg blij mee. Hebben 2 paar.
Ja heb maandag ook die slofjes van de kruidvat gehaald en ze zitten hartstikke mooi! Dus ben er superblij mee!
Ga straks even naar kruidvat. Nu maar hopen dat ze er dan nog zijn... In de folder zag ik ze staan en ik vond die voor meisjes erg leuk. Zijn ze voor jongens ook wel leuk? Of alleen in donkerblauw?
heb hier net een paar schoentjes besteld ben benieuwd wanneer ik ze binnen krijg en hoe ze er in het echt uit zien.
Heb ook gisteren de kruitvatslofjes gekocht, in t rose hier. Kind begon alleen flink te piepen toen ik ze aan wilde trekken. Dat lukte ook niet zo. Bleek dat er nog een proje in de neus zat
Ik ben geweest. Maar ik vond ze eigenlijk niet mooi genoeg...Toen maar naar een babywinkel geweest en daar zootjes gekocht. Duuuuuuuuuur, maar wel echt heel goed. Bedankt voor alle tips!
hallo allemaal,, Inderdaad ( ik ben mw babyschoentjes) Ik maak schoentjes van 8.95 met simpele applicatie, 11.95 ingewikkelderen en 14.95 naam max 4 letters of een hele leuke afbeelding denk aan nijntje of poeh. Kijk gewoon even op mijn site, voor vragen even mailen. www.mwbabyschoentjes.nl mwbabyschoentjes@hetnet.nl Reageen alsjeblieft niet via een PB want die ontvang ik niet. Groetejes. Mirjam