Een nieuw spelletje. Ik begin met een artiest en een lied. De volgende knoopt daar een lied aan vast, wat er mee te maken heeft, qua artiest of titel. Bijvoorbeeld : Ik zeg: Katie Melua - Nine Million Bycicles (Katie Melua - Nine Million Bicycles - YouTube) De ander zegt : Queen - Bycicle Race (Queen - Bicycle Race [HQ] Official Video - YouTube) De link is hier logisch, fietsen en fietsen. De volgende zegt weer : King - Love and pride. De link - Queen / King zijn staatshoofden. En nu jullie. Jullie mogen een plaat knopen aan King - Love and Pride. (King - Love and Pride - YouTube)
Voor als jullie het nog niet begrijpen..... zal ik de volgende weer gaan knopen. Kelly Chen - Love Paradise (Love Paradise - Kelly Chen - YouTube)
Geweldig nummer, leuke clip, voor degenen die de clip willen zien : Sade - Paradise - YouTube Ik ken geen Nigeriaanse bands, wist niet waar ik Sade mee kan vergelijken, dus dan toch maar weer een link met de titel. Guns 'n Roses - Paradise City. Guns N' Roses - Paradise City - YouTube
Eye of the tiger - Survivor Of het nou een kleine poes is of een grote met gele en zwarte strepen....