je hoort wel in goed overleg dit te doen.. als hij nooit naar jullie dochter heeft omgekeken is het logisch dat jij je dochter liever niet mee laat gaan met hem... is een kwestie van vertrouwen en die heb je dus niet.... ik zou voorstellen dat hij vanaf smorgen tot savonds bij je komt en hem dingen laat doen samen met jullie dochter... pas als je daar een goed gevoel bij hebt kan je overgaan tot een dagje bij hem... en als hij dan echt serieus is en toegewijd kan je ook voorstellen om je dochter te brengen en te halen... is immers in je dochters belang! maar een nachtje slapen zou ik pas laten gebeuren als jij het gevoel hebt dat je dochter daar plezier aan beleefd.... het gaat hier nu niet om zijn gevoel.. maar die van jullie dochter... lijkt me heeel erg moeilijk zoiets! ik zou zeggen stap naar een mediator en laat een ouderschapsplan vastleggen via de rechtbank om verdere toestanden zoals rechtzaken te voorkomen!
Misschien ben ik nu raar maar ik begrijp uit je verhaal dat jij verhuisd bent toch? Ik vind dat jij dan moet zorgen dat je dochter daar komt! Je ex kan er niks aan doen dat jij verhuisd bent..
Ik ben verhuist ja. Ik ga niet zorgen dat mijn dochter daar komt als hij niet serieus is over zijn dochter zien. Als hij laat zien dat hij echt samen met zijn dochter wilt zijn en hier zichzelf voor gaat inspannen is het wat anders. Vertrouwen moet er inderdaad gewonnen worden. Ik wacht nog op een reactie van mijn ex over de omgang en wat hij verwacht maar ik heb hier al twee maand geen reactie op. Mediation zou mogelijk zijn als we er niet uit komen, maar zolang ik niet weet wat zijn verwachtingen zijn, dan kan ik hier ook niet op ingaan. Zou zonde zijn als we hier niet als twee volwassenen uit zouden kunnen komen.