Heeft iemand van jullie wel eens een witte test gehad die na een paar uur toch een indroogstreep had? Ik heb duidelijk te veel urine gebruikt dus ik dacht dat het daar aan lag maar nu lees ik dat KV-testen omowit blijven, zelfs na dagen, dus nu twijfel ik toch. Turen maar
KV staat helaas bekend om zijn indroogstrepen. De inkt lijkt ook helemaal te zijn uitgelopen. Deze test kan je als negatief beschouwen. Hoeveel Dpo zit je?
Dit is idd een duidelijke indroger vd urine. De streep is niet alleen gelig maar ook krom en op de verkeerde plek (te dicht op de controle streep).
Nooit indroogstrepen gehad met kv 2v5. Als je de test per se enkele uren wil houden om te checken of er iets gebeurd, kan je bij het gelig worden altijd terug 1 (niet meer!) druppeltje laten doorlopen en kijken of de verkleuring blijft staan of niet (gelig of streep). Maar zou me er sowieso niet op vastpinnen en uitgaan van valse test.
Als je goed kijkt zie je kleur ophoping tot aan het witte indroogstreepje. Ook daarna zit kleur. Wat je ziet is dus tot aan het streepje maar het streepje zelf is wit
Ik ga uit van een valse test, zoals ik ook al dacht, maar tja, dan tóch andere verhalen tegenkomen en twijfelen.
Vind het een beetje (niet naar bedoeld) een slecht te beoordelen test. Ik zie vlekken ipv een streep. Wellicht de predictor eens proberen? Die zijn op t moment heel betrouwbaar des al niet te min snap ik je wel en zie wel wat.
@Mauzy82 je hebt helemaal gelijk! Het is gewoon een mislukte test. Te veel urine en na de afleestijd. @Zonnebloem1987 haha, je bent de 1e die dat zegt en ook zo stellig! <3
Ik zou deze ook als negatief beschouwen. Gelukkig zijn er nog genoeg testjes over op deze aardbol dus ik zou zeggen doe er nog eentje succes!