Hoi dames, Dit is de eerste ronde dat ik op aanraden van leden hier de ovulatietesten van Sensitest heb gebruikt. Ik heb nu denk ik mijn piek gevonden.. Maar ik weet niet zo goed hoe verder We hebben afgesproken om om de dag gemeenschap te hebben dus gisteren niet gehad, en vandaag staat het wel op de planning. Ben ik dan al te laat? Ik lees online verschillende dingen. Overigens voel ik mn eisprong wel elke maand maar nu voel ik nog niks dus ik hoop dat hij nog moet komen..
Een positieve test zegt dat je eisprong binnen 24 tot 36 uur eraan komt, dus als je het vanavond gezellig maakt zit je goed, evt morgen ook nog gezellig maken
Oke gaan we zeker doen hihi! Ik lees online verschillende dingen, dat het gister al had moeten zijn etc dus schoot gelijk in de stress
Ik denk dat je test nog donkerder kan, ik zou dus vanavond rond 19.00u nog eens testen. Na je piek springt je eitje binnen 48 uur dus je bent zeker niet te laat. Sowieso kan je niet te laat zijn als je om de dag seks hebt dus eigenlijk zijn de ovulatietesten overbodig.
Hij is echt heel donker, veel donkerder dan de rechter lijn. Alleen door het licht hier op kantoor heel moeilijk op de foto te krijgen. Ja ik wist niet wanneer mn ovulatie ongeveer was dus vandaar de ovulatietesten. Afgelopen maanden elke vruchtbare dag geklust maar nooit raak dus vandaar even zo proberen, wellicht dat we hem gewoon misten want de app die ik gebruik die klopt dus helemaal niet met de schatting.
Trouwens nog een vraagje hoor. Moet ik nu blijven testen? Is het normaal als de test direct afloopt of hoe gaat dat precies. Alvast bedankt
Ja de test loopt af na de piek, dus dat is heel normaal. Lekker stoppen met testen hoor. Je test van gisterenochtend wad een knaller
Hey dames, ik ben ook voor de eerste keer gestart met ovulatietesten in combinatie met regelmatig naar de gynaecoloog voor echo's . Ik ben vrijdag bij de gynaecoloog geweest en waren nog geen tekenen van een eisprong. Zaterdag dan gestart met ovulatietesten en zondag was de lijn al iets donkerder dan zaterdag. Nu vandaag helemaal niets meer te zien? Kan dit? Doe ik iets fout?
Ovulatietesten lopen niet altijd op, ze kunnen ook aflopen en daarna weer donkerder worden. Ook heeft urineconcentratie invloed. Op welke cyclusdag zit je nu?
Gewoon door blijven testen dus. Het liefst tussen 11.00u en 19.00u en ik deed het vaak 2x per dag omdat hij ineens donker kan zijn
Als er vrijdag op de echo nog geen tekenen waren van een aankomende eisprong, dan kan het nog wel eventjes duren voordat lh piek komt. Ik zou dus gewoon doortesten. Hoe groot was het eitje vrijdag?
Ik ben gisteren opnieuw moeten gaan en dan was hij 1,3. We hebben beslist om toch inseminatie te doen deze cyclus dus de testen thuis zijn niet meer nodig. Moet vrijdag terug voor echo en dan zaterdag inseminatie.