Goede opmerkingen terug voor lastige mensen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door janneke000, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Lig helemaal krom hier :D
    En boordevol inspiratie opgedaan... gnegne:p

2. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    whaahahaha :D wat een geweldige topic meiden!!

3. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    Mijn moeder praat tegen mijn buik :) en ik vind het helemaal niks hahaha.. zei toen laatst uit frustratie: denk je dat mijn buik iets terug zegt? :$;):p

4. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    Hahahah leuke topic en leuke reacties meiden :)

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weten jullie wat heel leuk is. Als iemand die je niet kent vraagt wanneer je uitgeteld bent, of een of andere opmerking maakt. Zeggen dat je niet zwanger bent. Dan schamen ze zich dood en zijn ze heeeeeeel snel uitgeluld. Heerlijk vind ik dat :D

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    hahahahaha hilarisch! Deze ga ik gebruiken!
    Dit hoor ik inderdaad ook heel vaak! Nou geniet maar zolang het nog kan, of nu is het gedaan met de rust etc!
    Ik heb laatst wel aan een buurman gevraagd of ie het wel leuk vind om kinderen te hebben.

7. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Nou, laatst vroeg iemand die me zag (terwijl ik haar niet eens kende), of het besmettelijk was, terwijl ze naar mijn buik keek! :(
    Ik wist van verbazing niks gevat terug te zeggen, maar had eigenlijk iets moeten zeggen in de trant van 'nou, ik weet niet wat jij in je weekenden doet?'.

En al die mensen die vragen 'Wat wordt het???'
    Dan antwoord ik altijd maar 'Een kindje!!'

;)

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb daar al een paar keer op geantwoord 'ik denk een varken':D

9. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Je kan ook zeggen : "Nou, aan de vorm van mijn buik te zien een watermeloen"

10. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Hahaaaa, die ga ik ook een keer gebruiken!! :D

Ja, of een skippybal :)

11. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    wow dames, dank jullie wel voor de inspiratie. ik heb tranen gelachen (en had dat ff nodig)....

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    loop je nou nog? nee weer! ben vannacht bevalllen en lig in bed nu, nou goed:x

13. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Hahahaha! Super al jullie antwoorden!!! Ik heb zeker inspiratie opgedaan! Ik hoop dat er nog veel reacties komen, want dit is zooo leuk om te lezen! Ben zo blij dat ik niet de enige ben :p

14. angel229

angel229 Niet meer actief

Die van nu is het gedaan met jullie rustige leventje heb ik ook al heel vaak gehoord.
    Het was geen ongelukje!! We hebben bewust voor een kindje gekozen.... Net alsof we van te voren van die feestbeesten waren!

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Wij wel :D maar net of ons leven over is als onze uk er is ;) en dan zeggen geniet er nog maar even van....nou het echte genieten begint binnen nu en 6 weken;)

16. angel229

Vind ik ook!!! Kijk er zo vreselijk naar uit. Je krijgt zoveel liefde terug van een kindje. Ik geniet nu nog de momenten die ik nog alleen ben met mijn man, maar verheug me er veel meer op om straks met zn 3en te zijn en samen ons kindje verzorgen en vertroetelen. Heerlijk!!!

17. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Hahaha vooral van dat varken ga ik onthouden.

Ik was echt zo bang dat ik de enige gefrustreerde was maar ben blij dat ik niet raar ben hihi.

Mensen die aan m'n buik zitten en zeggen 'goh gaat goed he' vind ik zooooo vreemd. Waarom ook niet meteen mijn tiet wegen/vastpakken.....ff kijken of die ook goed groeit? Als aan mij zitten dan nu ineens normaal is kan dat er nu ook wel ineens bij hoor *zucht* ;)

En als ze iets zeggen over de omvang van mijn buik zeg ik gewoon 'ja IK vreet OOK gewoon door hoor'.

Maar zoals meerdere al aangaven.....ik ben bang dat ik ook veel vrienden ga maken haha :D

(heb laatst uit reflex zelfs een hand weggeslagen die richting mijn buik ging :) erg he)

18. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    De opmerking of het er geen twee zijn, negeerde ik of ik zei dat we dat dan wel zouden zien als "het" eruit zou zijn.

Mensen die ongevraagd aan mijn buik zaten heb ik niet zoveel gehad maar wat ik vele malen erger vond en vind is dat wanneer je met je baby buiten loopt je een soort attractie bent. Mensen moeten even in de wagen kijken of nog erger de baby aanraken. Veel oudere mensen hebben dat.

19. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Mensen die mijn nog kleine baby aanraakten blafte ik toe dat ze dat maar even niet moesten doen.

En mensen die mijn buik aan wilden raken sloeg ik :).
    Niet meteen KO hoor ik sloeg alleen de hand weg, ik blokkeerde de hand maar dan wel heel effectief :p.

20. angel229

Daar moet ik dus helemaal niks van hebben! Daarnaast vind ik het ook niet bepaald hygienisch. Je weet niet waar ze met hun handen gezeten hebben, zijn ongewassen.
    Dan ben ik echt geen hygienefreak of weet ik veel. Maar dat wil ik dus gewoon niet!

Deel Deze Pagina