Mijn moeder praat tegen mijn buik en ik vind het helemaal niks hahaha.. zei toen laatst uit frustratie: denk je dat mijn buik iets terug zegt?
Weten jullie wat heel leuk is. Als iemand die je niet kent vraagt wanneer je uitgeteld bent, of een of andere opmerking maakt. Zeggen dat je niet zwanger bent. Dan schamen ze zich dood en zijn ze heeeeeeel snel uitgeluld. Heerlijk vind ik dat
hahahahaha hilarisch! Deze ga ik gebruiken! Dit hoor ik inderdaad ook heel vaak! Nou geniet maar zolang het nog kan, of nu is het gedaan met de rust etc! Ik heb laatst wel aan een buurman gevraagd of ie het wel leuk vind om kinderen te hebben.
Nou, laatst vroeg iemand die me zag (terwijl ik haar niet eens kende), of het besmettelijk was, terwijl ze naar mijn buik keek! Ik wist van verbazing niks gevat terug te zeggen, maar had eigenlijk iets moeten zeggen in de trant van 'nou, ik weet niet wat jij in je weekenden doet?'. En al die mensen die vragen 'Wat wordt het???' Dan antwoord ik altijd maar 'Een kindje!!'
Hahahaha! Super al jullie antwoorden!!! Ik heb zeker inspiratie opgedaan! Ik hoop dat er nog veel reacties komen, want dit is zooo leuk om te lezen! Ben zo blij dat ik niet de enige ben
Die van nu is het gedaan met jullie rustige leventje heb ik ook al heel vaak gehoord. Het was geen ongelukje!! We hebben bewust voor een kindje gekozen.... Net alsof we van te voren van die feestbeesten waren!
Wij wel maar net of ons leven over is als onze uk er is en dan zeggen geniet er nog maar even van....nou het echte genieten begint binnen nu en 6 weken
Vind ik ook!!! Kijk er zo vreselijk naar uit. Je krijgt zoveel liefde terug van een kindje. Ik geniet nu nog de momenten die ik nog alleen ben met mijn man, maar verheug me er veel meer op om straks met zn 3en te zijn en samen ons kindje verzorgen en vertroetelen. Heerlijk!!!
Hahaha vooral van dat varken ga ik onthouden. Ik was echt zo bang dat ik de enige gefrustreerde was maar ben blij dat ik niet raar ben hihi. Mensen die aan m'n buik zitten en zeggen 'goh gaat goed he' vind ik zooooo vreemd. Waarom ook niet meteen mijn tiet wegen/vastpakken.....ff kijken of die ook goed groeit? Als aan mij zitten dan nu ineens normaal is kan dat er nu ook wel ineens bij hoor *zucht* En als ze iets zeggen over de omvang van mijn buik zeg ik gewoon 'ja IK vreet OOK gewoon door hoor'. Maar zoals meerdere al aangaven.....ik ben bang dat ik ook veel vrienden ga maken haha (heb laatst uit reflex zelfs een hand weggeslagen die richting mijn buik ging erg he)
De opmerking of het er geen twee zijn, negeerde ik of ik zei dat we dat dan wel zouden zien als "het" eruit zou zijn. Mensen die ongevraagd aan mijn buik zaten heb ik niet zoveel gehad maar wat ik vele malen erger vond en vind is dat wanneer je met je baby buiten loopt je een soort attractie bent. Mensen moeten even in de wagen kijken of nog erger de baby aanraken. Veel oudere mensen hebben dat.
Mensen die mijn nog kleine baby aanraakten blafte ik toe dat ze dat maar even niet moesten doen. En mensen die mijn buik aan wilden raken sloeg ik . Niet meteen KO hoor ik sloeg alleen de hand weg, ik blokkeerde de hand maar dan wel heel effectief .
Daar moet ik dus helemaal niks van hebben! Daarnaast vind ik het ook niet bepaald hygienisch. Je weet niet waar ze met hun handen gezeten hebben, zijn ongewassen. Dan ben ik echt geen hygienefreak of weet ik veel. Maar dat wil ik dus gewoon niet!