Goede opmerkingen terug voor lastige mensen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door janneke000, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ik moet toch even eerlijk toegeven dat ik me er nooit bewust van ben geweest dat moeders dat een probleem konden vinden :) (heb zelf nog geen kinderen, dit wordt de eerste) Ik doe dat ook wel eens.....maar dat durf ik nu niet meer hoor haha.

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hihi ik vind jou grappig!!

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Weet je wat ik ook zo erg vind! Van die mensen die zomaar een pink in de mond van je kind stoppen. Mijn schoonzusje deed dat bij mijn buurjongetje van 6 weken. Toen heb ik gezegt op niet zo'n leuke toon trouwens; Ik zou dat niet zo leuk vinden!. Zij; huh? Ik; Ja heb je uberhaupt je handen wel gewassen. Zij; Ja net toen ik naar het toilet ben geweest... Zucht op dit soort dingen zit ik straks echt niet te wachten hoor :(.

4. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Ieuw dat is wel ranzig!!! Ik denk dat ik toch veel ruzie ga krijgen als ons kindje er eenmaal is hahahaha

Ik aai wel eens over het hoofjde of wangetje maar verder zou ik niet gaan hoor......:)

5. Janna

Janna Fanatiek lid

Mensen die aan mijn buik zitten heb ik nog niet gehad. Pas een paar mensen die zeiden dat ze het begonnen te zien, maar toen was ik dus alleen maar retetrots! :D:) Tot nu toe zegt namelijk iedereen dat je er niks van ziet, wat ik echt beledigend vind, want ik draag al sinds week 8 positiebroeken, omdat mijn eigen broeken niet meer dicht konden. Ik heb dan ook zoiets van: 'eh, wou je zeggen dat je denkt dat deze pens van mezelf is?!' :$

Als mensen vragen of het een tweeling is: 'nou, ik heb twee echo's gehad en er was er steeds maar ƩƩn te zien, dus mochten er straks toch twee uitkomen, dan gaan ze later op synchroom zwemmen!' :D

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    oja die vragen of het er geen 2 zijn :$....ik heb echt een flinke buik en er zijn gewoon nog steeds mensen die het beter denken te weten "meid ik weet gewoon echt zeker dat het er 2 zijn" :$ jahaaaaaa ik denk dat het er 6 zijn :x mag toch hopen dat ze dat na 7 echo's toch onderhand wel gezien zullen hebben :x

en god god god wat word jij zwaar :$ wat weet jij ervan :x ik ben maar 8 kilo aangekomen :x

en dat aan mn buik zitten...heb op een gegeven moment ook gezegd Hallooooowwwww...zal ik er voortaan geld voor gaan vragen...ik ben geen kermisatractie :x
    als mensen het eerst netjes aan me vragen en het zijn hele goede vrienden...geen probleem...maar vage kennissen die me ineens gaan staan bevoelen :$ Bah

7. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    Lol :D

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb ook al gehoord dat ik een groot kind zou krijgen. Bij de echo 2.5 week geleden kwamen ze maar op 2200 gram. Kind zal niet in 7 weken (vanaf toen gerekend) nog meer dan 2 kg bijkomen lijkt me. Is gedurende de hele zwangerschap niet te klein en niet te groot geweest. Ben zelf ook niet zo heel veel bijgekomen....

9. Tinkelbel

Tinkelbel Actief lid

4 sep 2008
    253
    0
    0
    Als iemand zelf een redelijk buikje heeft en een opmerking over je dikke buik maakt antwoord ik: Mijn buik is natuurlijk, die van jou niet.

10. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    de opmerking weet je het zeker dat het een is heb ik ook gehad, hierop heb ik gezegd weet jij zeker dat je niet zwanger bent.

En ooit een vreemde man die aan mijn buik zat heb ik vol op zijn billen getikt. Had je zijn kop moeten zien.................is het proberen waard.

11. Olijfje83

Olijfje83 Lid

20 jul 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha wat een geweldige reacties!!! Werk in een supermarkt en bij de eerste waren er gewoon klanten die aan mijn buik gingen zitten (toen stond ik met mijn mond vol tanden) heb nu iig genoeg reacties die ik terug kan geven :p Bedankt ervoor! ;)

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    geweldig topic! :D:D

kreeg wel eens de opmerking (vorige keer) jeetje,ben jij dik seg!
    zei ik: ja,maar binnen een week of 5 is dit weg,hoe lang duurt het nog b ij jou? :D

aaien aan mijn buik kon ik ook niet verdragen.

Heb het ook 1 keer gehad dat een oud vrouwtje (die ik niet kende) vroeg of ze Laura mocht aaien. Heel boot gewoon NEE gezegd.
    :)

Ben sowieso niet zo tactvol en tijdens de zwangerschap zeker niet :):D
    Beloofd nog de komende weken hihi

13. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    hihi ik vind dit zoooo leuk :)
    Pas geleden zei ook iemand tegen mij , hee bolle...... uuuh ja wat is jouw excuus ???

en mensen hebben tot nu toe steeds gevraagd of ze aan mn buik mogen voelen heb steeds nee gezegd , krijg je zon teleurgestelde smoel te zien ... ja uuuh mijn buik voelt t zelfde als die van jou hoor ....

14. MSI

MSI Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.671
    0
    36
    ZOB
    tja als ze het vragen en het is een bekende dan wil ik ze ook niet teleurstellen. Maar het komt zo debiel over....zo iemand die over je buik zit te aaien en zelf sta je daar maar :(

Ik snap ook niet wat daar leuk aan moet zijn.....ik heb die drang nooit gehad bij zwangere vrouwen......wel bij kale mannen om aan het hoofd te zitten hahahaha

15. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    ...Hebben jullie ook tips voor meiden die een bescheiden zwanger-buikkie hebben?!! Ik wordt gek van de mensen die me vragen waar ik m'n kind dan laat bijvoorbeeld :x

16. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    ja de mijne zijn minder leuk maar dat krijg je als ,ze, zo bemoeizuchtig zijn ..
    deze krijg ik min 3x per week..

zooo je hoeft zeker niet meer zolang ?
    jawel hoor nog 9 weken
    zoooo jouw buik is dik
    tja dat krijg je als je er twee binnen 1.5 jaar krijgt .
    ohh heb je die andere bij oma gedropt dan ?
    nee , die ligt op het kerkhof...
    :$

KLAAR uitgeluld , kan ik eindelijk lekker winkelen pffffffffff

lief sedith
    mama van mees*

17. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hee Sniff!!

18. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Lijkt me inderdaad wel confonterend voor je, Edith...Moeilijk!

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Haaaaaaaai !

Mensen hebben altijd wat te klagen. Bij mij is mijn buik nu al te groot. ;)

20. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    nee joh , klinkt wel stom maar je leert hier wel mee omgaan . alleen word ik nu door de hormonen een beetje kribbig maar ja jammer dan hoor moeten ze maar niet zo stom doen .
    ja sorry hoor maar wat ander mama,s ook zeggen ,als je zwanger bent staat er echt op je hoofd , zeg iets tegen mij , ik weet niet wat het is maar ik vertel tegenwoordig maar gewoon van mees * dan lig ik er in ieder geval niet meer wakker van ;)

en als ze aan jouw vragen waar je kind laat zou ik geloof ik heel demonstratief in mijn tas gaan zoeken :D maar ja wat ik zeg ik ben op het moment echt een hormonster :)!!!!

liefs edith
    mama van mees*

Deel Deze Pagina