Is er iemand die mij een (baby)osteopaat in/bij apeldoorn kan aanraden n.a.v. eigen ervaringen? Of juist afraden? Alvast bedankt!!
Marcel jansen..die is werkzaam bij de van leeuwengroep aan de Linie. Hebben wij (en anderen die ik gesproken heb) zeer goede ervaringen mee!!
Dank! ik was al bang dat er niemand zou reageren en durf niet zomaar ergens een afspraak te maken.. Zitten ook echt slechte tussen begreep ik!
Zit die nog in apeldoorn? Als ik op zijn site kom zit hij in duiven, klopt dit?? Edit: Lekkere muts ben ik, al gevonden hoor! Morgen maar even een afspraak maken.
hahahha als je er bent..doe um maar de groeten van de moeder van Bram..heb ergens het idee dat tie nog wel weet wie dat is hahahahhahaha..zonder dollen nu...denk dat je een goeie aan hem hebt, hij is oprecht en soms een flapuit maar wel goed in zn vak!
bedenk me net....ik mag natuurlijk nu ook geen naam gebruiken.... wilde het al weghalen maar dat lukt niet meer, volgende keer zal ik het via pb doen....alvast mijn excuses!
Ik ken nog een TOP baby/kinder osteopaat in Zevenaar, echt één van de beste! Maar misschien een beetje te ver vanuit Apeldoorn als je met ov moet?