ga volgende week een echo laten maken!!!!! ik kon ook een bloedtest doen, maar ik zei dat dat niet hoeft als ik toch een echo ga laten maken
ja had niet verwat dat ik meteen een echo mocht haha ja alles is oke behalve het uitblijven van de menstruatie hey maar weet toevallig iemand dat er een brief thuis gestuurd word voor zo een echo? of mag je met de verwijzingsbrief gelijk daar terecht?
k heb 4 keer negatief getest, wil nie zwanger zijn hoo, maar voor mijn geruststellling heeft de ha een verwijsbrief voor een echo gegeven, ben nu al 10dagen overtijd
dus ik kan gewooon met de verwijzing naar de gynaecologie en kan ik gelijk een echo laten maken toch?
Je moet natuurlijk wel bellen voor een afspraak te maken. Maar als je zegt dat het die week moet plannen ze je gewoon in. Als je daar gewoon aankomt zullen ze je waarschijnlijk met een afspraak weg sturen. Dus maandag meteen even bellen.
heeej dus je krijgt een echo!! wat fijn toch wel zeg... meer uitsluitsel.. ik wacht nog tot na t weekend en dan ga ik ook maar eens naar de HA!!