goede OV testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kenzy, Nov 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Essje

Essje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    2,177
    372
    83
    Female
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hai meiden ik wil deze maand ook beginnen met ovutesten, nu heb ik een paar vragen.
    Ik heb gemiddeld een cyclus van 32 vanaf wanneer met ik dan testen?
    En moet je 1x of 2x per dag testen?
    Hoeveel testen heb je ongeveer nodig per maand? Ik heb er 15 besteld bij zwanger&kids nu :)
    Sorry voor de vele vragen :) maar ben hier nog nieuw in dus wil het wel goed doen dan:)
    Alvast bedankt!

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    dat kan , maar heb slechte verhalen gehoord over de ovulatietesten van de kruidvat.

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    hoi hoi

hier kan je bereken welke dag je moet beginnen Sensitest ovulatie-calculator. Ovulatie berekenen. Eisprong berekenen. Wanneer kan ik zwanger worden | Sensitest

erg belangrijk is dat je de ovulatie testen altijd rond het zelfde tijdstip doet, ( nooit met ochtend urine ) , je doet de test altijd op de zelfde tijd omdat een ovulatie test aan geeft dat je eitje springt binnen de 24 tot 36 uur en test je de ene dag om 12 uur en de volgende dag om 20.00 zou het kunnen zijn dat je lh piek mist.
    3 uur voor het gebruik van de ovulatie test zorg je dat je niet te veel drinkt anders is je urine niet geconentreert genoeg.

hoeveel je er nodig hebt weet ik niet maar heb nu al wat ronde,s ovulatie testen gebruikt en ik gebruik er per maand maar 3 ofzo.
    mocht je nog vragen hebben pb me maar

4. Essje

Essje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    2,177
    372
    83
    Female
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Super bedankt voor je reactie! Volgens die calculator moet ik vanaf 3 december gaan testen, dus hou ik me daar aan. Moet wel even uitzoeken wat voor mij de beste tijd is om te testen dan tussen de bedrijven door :) als ik nog wat vragen heb zal ik je pb-en! Dankewel :)

5. Lac

Lac Actief lid

Jul 14, 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    #25 Lac, Nov 25, 2011
    Last edited: Nov 25, 2011
    Hoi allemaal,
    Ik was benieuwd wat jullie zouden schrijven.
    De gynaecoloog adviseerde om via internet ovulatietesten te bestellen, ipv dure testen. En de gynaecoloog adviseerde ook om 2x per dag te testen, 's morgens en 's avonds.
    Met sensitest testen gewone en extra gevoelige nooit een positieve ovulatie test gehad, ook niet met 2x/dag testen.
    Nu 2x per dag gestest met clearblue ovulatietesten nu wel een positieve test gehad.

Share This Page