ovulatiepijn, ovulatietest negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Boukje L, 23 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Vanmorgen kreeg ik ineens een gevoel van ovulatiepijn (menstruatie-achtige krampen), dit heb ik wel vaker gevoeld zo rond mijn eisprong.
    Nu dacht ik: als ik vanmiddag thuis ben even een testje er tegen aan gooien, maar deze gaf negatief aan. (ik heb paar uur van te voren niet gedronken etc)
    Heb ik nu te vroeg getest? Of doe ik iets verkeerd? Vorige maand kon ik nl mijn "ei" niet vinden mbv de testen, dus deze maand weer gewoon paar keer per week klussen!! ;).

2. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Geen idee, maar ik zou gewoon lekker gaan klussen als ik jou was! :D

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    de LH piek waar een ovulatie test op reageerd is 1 a 2 dagen eerder dn je eisprong.
    Kan dus heel goed dat vandaag je ei is gesprongen en je test negatief is

4. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke bedankt voor de reacties!
    Enneh... we hebben inderdaad vanavond geklust... manlief helemaal niet in orde, snotverkouden e.d. maar het is gelukt... ;) hihi!!

@ Kmmeding: Maar als m'n ei nu vandaag gesprongen is, zijn we dan nog op tijd?
    We hebben 2 dagen geleden ook geklust dus er moet als het goed is nog een voorraadje klaar liggen :p

5. bontekoe

bontekoe Actief lid

21 okt 2011
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Boukje,

Bij mij is het net andersom (ben net pas met testen begonnen).

Ik heb eerst een dag de 'pijn' in mijn linkereierstok gevoeld en pas twee dagen later testte ik positief. Ik sta onder behandeling van de gynacoloog en die zei dat de pijn (is het rijpen van je ei) inderdaad eerder is dan de sprong. Dus grote kans dat jouw ei pas over een dag of twee is.

6. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Bontekoe: dankjewel, pfff wat je af en toe op sites lees :( de 1 zegt: te laat als je die "pijn" voelt, de ander zegt: misschien net op tijd!! Het is en blijft een raadsel!
    Dit is wel fijn om te horen, jij hebt het van je gyneacoloog, dan komt het wat 'betrouwbaarder' over ;)!
    Ik had mijn ovulatie berekend op een site en zoals je mijn banner ziet is deze dus eigenlijk al 'geweest', zo zie je maar weer!
    Voor de zekerheid morgen ook maar klussen ;) of ben ik nu te erg bezig... ;)!
    Is het voor jou je 1e kindje?

7. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    En zoals je op mijn banner ziet, is mijn eisprong al 'geweest', dit had ik op een site berekend, zo zie je maar weer!

9. bontekoe

bontekoe Actief lid

21 okt 2011
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Boukje ,
    Gewoon blijven klussen kan geen kwaad :). Ja je leest en hoort ook veel. Ik heb een dochter van 12. Zes jaar geleden ziek geweest en na de operatie wisten ze niet zeker of ik nog kinderen kon krijgen vandaar ook dat ik nu al met die ovu testen bezig moest en ook alle symptomen ken. Maar na 12 jaar voelt het alsof het de eerste is ;)

Het is echt spannend heh.

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hoop dat je het nog gezellig heb gemaakt.
    Je ei leeft een aantal uur en aangezien je al een voorraad had is het nu een kwestie van geduld

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier idem, maar vorige maand heb ik toen pas 4 dgn later posi getest......

12. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Boukje ,
    Gewoon blijven klussen kan geen kwaad :). Ja je leest en hoort ook veel. Ik heb een dochter van 12. Zes jaar geleden ziek geweest en na de operatie wisten ze niet zeker of ik nog kinderen kon krijgen vandaar ook dat ik nu al met die ovu testen bezig moest en ook alle symptomen ken. Maar na 12 jaar voelt het alsof het de eerste is ;)

Het is echt spannend heh.

O dat is wel heftig ja. Maar wat je zegt, het is spannend ;)!
    Wij blijven inderdaad gewoon door klussen, heb nu wel een wat opgezette buik, flink aan het rommelen binnen en ik blijf dat gevoel van ongesteldheid houden... heel vervelend :(. Maar het is voor een goed doel zullen we denken! :p

Succes!! Hoop dat je snel een posi test hebt!!

Deel Deze Pagina