goede ovulatie thermometer?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Aquavis, 2 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquavis

Aquavis Actief lid

23 okt 2012
    224
    0
    16
    Wie weet er een goede ovulatiethermometer, of andere koortsthermometer met 2 decimalen?

Ik heb er een van Sensitest en een van Zwanger en Kids gezien, maar ik lees dat die van Sensitest er heel lang over doet, en volgens mij is die van Z&K gewoon dezelfde maar zonder sensitest logo.

Ik hoor graag jullie ervaringen!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.910
    15.581
    113
    Nabij Utrecht
    Ik heb altijd/jarenlang de normale van het kruidvat gebruikt. Wel 1 cijfer achter de komma, maar mijn tempkaartje was altijd heel betrouwbaar.
    De kv thermometer is ook snel met het resultaat.

Heb zelf nooit de behoefte gehad om met 2 cijfers achter de komma te werken. ;)

3. Aquavis

Aquavis Actief lid

23 okt 2012
    224
    0
    16
    Haha, nee snap ik ook.. Ik heb dat ook nooit eerder gedaan maar ik vroeg me af of mijn temperatuurkaartje een wat vloeiendere lijn zou krijgen daardoor. Nou ja ik weet niet of dat zo is, maar ik zou het wel willen proberen. Dus als er nog iemand anders ervaring heeft met thermometers die te koop zijn..

4. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik denk juist dat je grafiek nog piekerige wordt met twee decimalen..

Ik gebruik er een van Kruidvat die binnen ongeveer 10 seconden resultaat geeft. Werkt prima!

5. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Gewone thermometer gebruikt met 1 decimaal. Van Kruidvat en Hema, beide goede ervaringen mee.

6. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Etos. Ook maar 1 decimaal

Deel Deze Pagina