Wie weet er een goede ovulatiethermometer, of andere koortsthermometer met 2 decimalen? Ik heb er een van Sensitest en een van Zwanger en Kids gezien, maar ik lees dat die van Sensitest er heel lang over doet, en volgens mij is die van Z&K gewoon dezelfde maar zonder sensitest logo. Ik hoor graag jullie ervaringen!
Ik heb altijd/jarenlang de normale van het kruidvat gebruikt. Wel 1 cijfer achter de komma, maar mijn tempkaartje was altijd heel betrouwbaar. De kv thermometer is ook snel met het resultaat. Heb zelf nooit de behoefte gehad om met 2 cijfers achter de komma te werken.
Haha, nee snap ik ook.. Ik heb dat ook nooit eerder gedaan maar ik vroeg me af of mijn temperatuurkaartje een wat vloeiendere lijn zou krijgen daardoor. Nou ja ik weet niet of dat zo is, maar ik zou het wel willen proberen. Dus als er nog iemand anders ervaring heeft met thermometers die te koop zijn..
Ik denk juist dat je grafiek nog piekerige wordt met twee decimalen.. Ik gebruik er een van Kruidvat die binnen ongeveer 10 seconden resultaat geeft. Werkt prima!