Koorts

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Jozefien85, 28 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Ik heb nu al 3 dagen koorts (38.8, 38.6, 37.8). Mijn eisprong lijkt daardoor ook later gekomen te zijn (kan dat?). Zou 'normaalgesproken' maandag mijn eisprong hebben gehad, maar ovutest was donker maar niet positief. Nu gisteren echt een knaltest gehad. Vandaag alweer iets lichter.
    Juist deze ronde komt het vrij precies omdat ik op dag 7 na mijn ovulatie bloed moet laten prikken op progesteron.
    Tempcurve is nu natuurlijk niet betrouwbaar ivm de koorts.
    Toch maar volledig uitgaan van ovutesten? Heb geen keuze denk ik hè?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat jouw ei dan vandaag/morgen komt.
    Van je temp kan je dus idd niet uitgaan nu en ook kan koorts/ziek zijn je eisprong uitstellen.

Voor het bloed prikken op progesteron zou ik uitgaan van een eisprong op morgen en dus volgende week vrijdag prikken.
    Beter 1 dagje later prikken dan 1 dag te vroeg ;)

3. Jozefien85

Oké, dank je wel!

Ooooh ik zie dat je inmiddels bent bevallen! Van harte gefeliciteerd!!

4. Jozefien85

Oo schiet mij maar lek hoor, mijn test is vandaag weer positief. Mijn ei zal dan dus wel niet gesprongen zijn en probeert het nu opnieuw? Of kan het ook wat anders zijn?
    Dan mijn progesteron dus ook pas later laten prikken (maandag over een week, ivm het weekend?)

5. Jozefien85

Hallo meiden,

Mijn ovulatietesten blijven maar positief (wo knaller, donderdag iets lichter maar nog heel donker en nu vanaf vrijdag tot op heden weer enorme knallers). Mijn temp was gisteren 36,6 wat voor mij normaal is voor na mijn eisprong, maar vandaag weer 36,4 wat ongeveer mijn basale temp is. Maar heb natuurlijk ook koorts gehad afgelopen week.

Wie kan dit verklaren, meedenken?

Zou mijn ei nog steeds niet aan het springen zijn (een week later dan normaal?). Daar lijkt het volgens mij wel op. Enorm frustrerend.

Heb normaal altijd 1 dag een duidelijke positieve test. Uitzondering 1 maand waarbij ik 3 dagen positieve ovutest had.

6. Jozefien85

Nevermind...ovutest inmiddels negatief. Temp is weer zoals voor ei, wie weet springt hij vandaag of morgen.

7. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Als je temp komende twee dagen nog stijgt is je ei gesprongen hoor! Zag dat je temp vandaag al weer omhoog is tov gisteren.
    Ik duim voor je!

8. Jozefien85

Iemand een idee waarom FF mijn ei niet herkent?

9. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Omdat je temp pas twee dagen hoger is dan normaal.
    Probeer bij morgen eens dezelfde temp in te vullen als vandaag. Ik gok dat ie dan wel een kruis zet.

10. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Ik denk dat je op cd 25 je eisprong hebt gehad. Ff herkent het (nog) niet aangezien je wat meetpunten hebt gediscard door de koorts vlak voor je ovulatie.

Deel Deze Pagina