Hoi, Ja de titel zegt het al..... Heeft er iemand een goeda advies welke ovulatietesten goed zijn? Ik heb nu de van clearblue en kruitvat. En ik had al gelezen dat die van kruitvat niet erg top waren. Ik heb vandaag twee keer getest met Clearblue en om 12 uur in de middag was het neg en vanavond om 19.00 uur was pos. Ik heb meestal altijd wel op dag 17 mijn ovu en cyclus van 28 dagen. Ik voel ook meestal mijn ovulatie, maar had toch zoiets van ga toch effe testen omdat het bij mij wel eens kan wisselen. Wij hebben maandag geklust en zouden eigenlijk vandaag ook doen. Maar omdat ik bijna wel zeker weet dat ik mijn eisprong donderdag nacht vrijdag ochtend 4.00 uur krijg, hadden we gezegd tegen mekaar dat we het donderdagavond doen. Ik weet zover dat het zaad 48 rust (zal ik het maar noemen) nodig heeft en dat er minimaal 1 dag tussen moet zitten en 3 dagen max. En niet elke dag, want dat zou niet goed zijn voor het zaad... Eigenlijk wilde ik het gewoon om de dag doen en op mijn ovulatie dag doen...Want ja die voel ik....Baal er wel van dat ik en mijn vriend die dag de hele dag moeten werken. Maar goed, wat vinden jullie daarvan en welke testen zijn goed? Sorry voor het lange verhaal...Moest het echt effe kwijt..pfff Gr R
Ik ben fan van de sensitestjes. Super goedkoop en supergoed( zie album) lees er bijna alleen maar positieve dingen over. Kruidvat vind ik troep, die waren bij mij positief tijdens mijn ongi 5 dagen lang, en voor mijn ei spierwit terwijl ik 100% zeker mijn ei had volgens de gyn. Hoor ook veel negatiefs over babyboom, maar sommige vinden die wel weer top. Liefs Daantje
Deze maand voor het eerst met ovutesten van sensitest, en bevallen super en geven het bij mij ook duidelijk aan. Heb ook van de kruidvat gedaan maar dat wat 10x niets. Dus ik raad sensitest aan, had 24ovu en 3zw testen voor 29 eurie gr mau
hoi, Ik gebruik die van cb. Smilie alsde ovu is. Tot nu toe kan ik er alleen maar positief over zijn. Alleen zo vreselijk duur waardoor het bijna onmogelijk is meerdere keren per dag te testen. Ik ben zo'n twijfelmiep en weet niet of ik bij die andere niet te veel ga twijfelen. Cb is smilie of niet daar is weinig twijfel bij mogelijk. Misschien moet ik gewoon die sensi eens proberen.
ik zou gewoon de sensi proberen, en als je twijfelt of de test positief is, kan je dan op die dag een CB digi ernaast doen
Je kan persona test staafjes gebruiken in de CB houder. Kosten 12,95 ofzo per 8 staafjes. Scheelt weer in de kosten! Heb het zelf niet gebruikt omdat ik de eerste ronde met cb digitaal zwanger ben. Maar heb er hier wel veel over gelezen!
Hoi, Ik heb gelijk effe gekeken op site van sensi. En ik heb er gelijk stuk of 12 besteld. En heb er nog 6 liggen 2 van kruitvat (maar denk dat ik de weg gooi) En 4 van CB. Ik heb er ook zwangerschapstesten besteld bij sensi, maar dat was een paar weken geleden. Hoop dat het goede testen zijn. Ik heb om 19.00 test gedaan op woensdag avond(zie topic boven) Met CB test. Het is idd goede test, want gisteravond om 20.00 uur kreeg ik ovulatie pijn...! En we hadden daarvoor geklust.. Dussss hoop echt dat het gelukt is. Gr R
he thanks voor de tip zeg! Ga meteen even naar kijken. Ik had vandaag op mijn cb staan. Helaas geen zi deze maand maar in de voorbereiding op de komende maand hopelijk!