hey meiden, even een vraagje. gebruik nu de 4e ronde ovutesten, die van babyboom, hebben 3 rondes een knaltest gegeven, laatste was 25 dec. was daarna ook zwanger, en heb helaas een vmk gehad, vrijwel meteen na mijn NOD(8 jan). nu ben ik op dag 10 van deze ronde begonnen met ovu testen, babyboom, en deze gaven meteen al een duidelijke streep aan, meestal heb ik zo'n streep in aanloop naar mijn ei. nu zit ik inmiddels op dag 20-21 en heb nog steeds zo'n zelfde kleuren erbij, soms donker, maar niet echt positief......raar dus..... heb inmiddels ook 2 testen van sensitest gedaan, en die zijn bijna zo goed als positief, heb die foto ook even geplaatst( de babyboom testen heb ik ook al in mijn album staan). Nu is mijn vraag of iemand hier ook ervaring mee heeft, heb tussendoor geen witte test streep gehad, alleen zo'n lijntjes. kan dit te maken hebben met de vmk? of wat moet ik hier van denken?
Misschien heb je nog HCG in je lijf? Heb je nog een zwangerschapstest? Probeer het eens zou ik zeggen...
hoi meiden, zwangerschapstesten heb ik vandaag geprobeerd, hardstikke neg..... heb net een nieuwe foto geplaats, zie album, heb bij sensitest nu een pos test en bij babyboom een neg. test
hoi nadinneke, ik heb afgelopen 3 rondes wel die van bb gebruikt, zie album, en ook steeds 14 dagen na de pos. test ongi of zwanger, maar ben bang dat de vmk evt invloed kan hebben, dus we klussen maar netjes om de dag, en dan zien we het wel, denk dat ik deze ronde gewoon moet overslaan.....
Ik had na mijn curettage ook steeds positieve testen van Sensitest. Een zw test was wel negatief maar omdat er nog wat was blijven zitten in mijn baarmoeder bleef ik positief testen. Het kan dus idd komen door je miskraam.
hoi Aylin, bedankt voor je antwoord, neemde het zelf ook al.... ze zijn nu 2 dagen lichter, en vandaag weer bijna positief
hey meiden, hier vandaag weer nieuwe ovu testen gedaan, zit op dag 27, en heb rond cd 16 pos ovu testen van babyboomshop gehad, en nu dus bijna al 6 dagen pos testen van sensitest en babyboomshop. voor de verandering ook maar eens een cb digi gedaan......zie mijn album......is toch om gek van te worden
Vind het ook raar meiss, of je bent zwanger, of zou het kunnen dat er nog "iets" van je vmk inzit? Ik zou iig contact opnemen met je gyn ofzo en dit voorleggen, is erg vreemd.. Mijn sensitesten geven de overige cyclusdagen gewoon wit aan of een heeeel licht streepje..
Heb je al weer een zwangerschapstest geprobeerd? Kan me voorstellen dat je erg onzeker van dit alles wordt... En een beetje debiel....
hey meiden, denk dat ik idd na het weekend eens even een testje moet gaan doen....als het zo zou zijn ben ik nu wrs nog te vroeg. heb net weer een digi CB en sensitest gedaan.....wederom super positief! als een zwangerschapstest komende week nog neg blijft, en er geen ongi komt, maar wel nog pos. ovu testen, dan ga ik maar bij de arts vragen voor een evt bloedtest.
beetje rare vraag, maar is het zeker dat je een vmk hebt gehad? was het geen ongi tijdens een zwangerschap bijv? dan zou je nu al best ver zijn.. anders zou ik echt niet snappen waarom je ovutest nu al positief is.. bij meiden die zwanger zijn is de ovutest 4 dagen voor NOD pas een beetje positief, en jij hebt nu 11 dagen voor NOD al KNALtesten.. liefs Daantje
hey daantje, ik heb mijn banner aangepast, omdat ik onzeker was wanneer mijn ei nu wel/niet is geweest. mijn cyclussen verschillen nog wel eens, maar zitten tussen de 33-35 dagen. het was wel degelijk een VMK, mijn ovu testen verliepen daarna van donker naar licht, en op dag 16-17 zou ik een piek moeten hebben gehad, want daarna werden ze weer lichter. ik zou dus als ik die banners aanhoud een paar dagen na de mogelijke innesteling en een paar dagen voor NOD zitten. de zwangerschapstesten van kruidvat zijn nu (nog) negatief. als ik de ovu testen moet geloven heb ik een piek gehad zo rond cd 16-17, dus een eisprong rond dag 17-18, en zou ik dus nu 4 dagen voor NOD zitten.....dus te vroeg om te testen, terwijl mijn ovu testen nu elke dag een beetje donkerder worden.....
hey meiden, heb vanochtend een zw test gedaan, neg heb wel nog steeds die knal ovu testen, en vandaag ook de 3e dag een cb digitaal ovutest die positief is heb net even HA gesproken, en moet maandag er naar toe. vonden het heel raar dat ovu testen pos blijven.....vroegen of ik ook wel echt ongi was geweest afgelopen ronde na de vmk....meenden dat het evt een 2ling zou zijn, of misschien een bbz....maar heb helemaal geen pijn, en zw test na vmk was neg! heb sinds gisteravond wel flinke steekjes in mijn rechter zij, that's it! nu vanochtend ook nog, dacht zelf toch aan een verlate eisprong na die vmk maar zelfs dan vinden ze dat ik geen pos ovu testen kan blijven krijgen..... heb erop gehamerd dat ik evt komende week een bloedtest wil, hcg en progesteron, omdat het erg raar blijft! heb voor de zekerheid ook een afspraak bij gyn gemaakt..... dus maandag naar HA, en dinsdag naar gyn.....als ik geen pos test meer heb, of ongi ben, kan ik die afzeggen