Sorry jullie hebben gelijk. Ik zat verkeerd met dagen. hier komt tie nog een keer 2 feb eerste dag ongesteld 15 feb eisprong (dacht ik dan) Pijnlijke steken voor ongeveer een uur 16 feb tot 24 feb bijna elke dag geklust. 29 feb ongesteld moeten worden ( bij cyclus van 28) nu 5 maart nog niks. Ook niet het gevoel dat het in aantocht is. Wel al een paar dagen flinke afscheiding en soms wat buikkrampjes. Verder geen symtonen en niet het gevoel zwanger te zijn. Langste cyclus 37 dagen.(was eerste maand zonder pil) sindsdien aflopend. (37-35-33-32-?) Zo nu klopt het een stuk beter. Mischien kunnen jullie nu wel tips en adviezen geven? XX marjon
Hm nou mijn cyclussen werden ook de afgelopen 4 maanden steeds wat korter en was toch de laatste keer weer bijna een week langer, dus dat zegt niet zoveel. Ik heb wel gehoord dat veel afscheiding ook een zwangerschapsteken kan zijn... Maar ja het hoeft natuurlijk niet. Maar dat je niet het gevoel hebt zwanger te zijn, zegt ook helemaal niks hoor! Je had nog niet getest toch?
Heb je ook nog voor je ei geklust, want alleen na je ei is natuurlijk een beetje te laat?! Je kan gewoon een testje doen en anders zit er jammer genoeg niks op dan afwachten. Adhv je vorige cycli is 28 dagen misschien een beetje kort en zou je beter morgen (dag 35) een testje kunnen doen.
Ik zou van je langste cyclus uitgaan en als je dan nogniet ongesteld bent die dag erna testen. Succes ermee
dank jullie voor de reacties. nee heb idd nog niet getest wil dit zaterdag gaan doen. Om toch de altijd aanwezige teleurstelling te minder en omdat mijn vriend dan thuis is ( vrachtwagenchauffeur) Als ik de idd 29ste mn ei had heb ik enkel erna geklust. Maar t punt is dat ik ergens gelezen heb dat je menstruatie 14 dagen na je ei komt. met een maximale uitloop van 2 dagen. maximaal 16 dagen na je ei dus. want als dat zo is heb ik mijn ei niet op de 29ste gehad want ik zit namelijk nu op de 33ste dag. Ook heb ik ergans gelezen dat in de winterperiode je je ei altijd savons heb. terwijl ik die steken smorgens voelde. weet iemand of deze beide beweringen waar zijn Alvast bedankt XXX
Je ongesteldheid komt gemiddeld 14 dagen na je eisprong. De meest voorkomende waaarden zijn 10 tot 18 dagen na je eisprong. Als ik van je langste cyclus uitga, dan zou je rond 10 maart pas ongesteld moeten worden. Ik zou dat dus eerst afwachten en dan eventueel een test doen. Groetjes Saskia