Oei, ik weet niet waar het dan misgaat. Ik selecteer de zone, druk dan onderaan op volgende. En dan kom ik op dit scherm (zie foto) waar ik kan kiezen welke auto en kies ik kies eindtijd of start zonder eindtijd helemaal onderin. Kun je anders een printscreen toevoegen van het scherm waar je niet verder komt?
Bij mij komt er geen 'volgende ' over in beeld. Maar nu ineens een brainwave, ik stond bij een locatie waar na 18 uur geen parkeergeld meer betaald hoeft te worden. Bij Parkmobile kun je dan wel parkeren maar is gewoon 0 euro. Misschien kan je bij de Rabo app geen actie starten buiten de parkeertijd.ik let nooit op en weet niet of er nog betaald moet worden, vandaardat ik de app altijd aanzet. Ik probeer het morgen even opnieuw.
Yes, dat klopt. Bij Rabo kun je dan geen parkeer actie starten, bij parkmobile kan dat sowieso wel. Je ziet bij Rabobank ook staan binnen welke tijden je moet betalen. En alleen als je binnen die tijden zit, krijg je de knop volgende. Maar je hebt dus wel op het scherm die tijden staan als het goed is en die geven mij altijd voldoende zekerheid.
Parkmobile/Easypark Europa. Met de europavariant kan je ook in heel europa gebruik maken van mobiel parkeren. Wij hebben wel een abonnement van 2.50 omdat wij met 2 autos vaak parkeren aangezien alles hier betaald parkeren is. 0.39 cent per parkeeractie is voor ons dus veel duurder.
Ik heb Easy2Pay. Ik vind het een fijne en makkelijke app. Betaal geen abbo of iets, maar laad een saldo in de app mbv iDeal. Als ik ga parkeren selecteer ik de juiste auto en bevestig de zone (ziet de app zelf door locatie). Ik stel de eindtijd in en betaal. 5 min voor eindtijd krijg ik een herinnering om evt te verlengen. Als ik eerder terug ben dan verwacht kan ik dat aangeven en wordt resterend saldo terug geboekt.
Hier parkmobile met abbo. Hier in de randstad is alles betalen. Helaas iedere maand zeker 100 euro kwijt