Gisteren in een impulsieve bui naar de ikea geweest en in een impulsieve actie deze tv-meubel gekocht omdat we die veel praktischer vonden dan dat ding wat we eerst hadden staan. het gaat om deze EXPEDIT Tv-meubel - zwartbruin - IKEA Tafels komen nog hier te staan in die kleur maar ik wil graag een nieuw bankstel en andere eetstoelen. Welke kleur bank en eetstoelen passen hier nou mooi bij. En watvoor accesoires? Onze woonkamer is best licht want wij hebben een groot raam en we hebben wit behang en een beige bankstel/vitrage maar ik ben het lichte een beetje zat. Ik vind het niet knus maar Te donker moet het natuurlijk ook niet worden. Nou kom maar met de tipjes
Hey meis! Wordt je eettafel en salontafel ook zwart? Dan zou ik zelf voor een wat lichter kleur bankstel en eetstoelen gaan. Anders wordt het denk ik te somber/donker. Wat voor accesoires wil je? Dat is ook wel belangrijk. Wil je lantaarns, kaarsen enz? Of kussen voor op je bank? Ik zou proberen om niet van alles wat te doen, dat maakt het rommelig. Probeer een beetje dezelfde kleuren aan te houden. Ik vind bij zwart, wit erg mooi of licht grijs. En dan zachte kleuren accesoires.
Ey susss ja die wordt ook donker. Precies te donker moet het ook weer niet worden. Die zilveren kaarsenhoudertjes die ik van jou heb gehad die staan er wel leuk bij. Wil de accesoires dan wel in die kleur.
Ik heb ook meubels in die kleur, zal straks even een foto proberen te posten. Ik heb gewoon een zwartleren bankstel met lichtblauwe plaids over de zitten. Mijn behang aan 1 muur is beige met blauw, de overige muren zandbruin en heb aan de anderekant over de hele lengte een raam/deurpartij.
Stel je je er niet teveel bijzonders van voor hoor Heb maar een gewoon huisje haha. Heb geen eetset in de woonkamer, ik heb een grote leefkeuken.
Zilveren accesoires zijn mooi! Ik zal es kijken of ik hier nog wat heb wat ik niet meer gebruik. We gaan wel een keertje samen naar een woonboulevard (de kids mogen bij de papa's blijvenhahahaha)!! Kunnen we lekker ideetjes opdoen