Gezonden producten Lidl

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 16 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Normaliter doe ik mijn boodschappen bij de Jumbo. In de hoop te besparen zou ik weleens de Lidl willen proberen. Ook omdat ze echt een groot assortiment groente en fruit hebben. Maar wat ik me van vroeger herinner is dat zij totaal geen volkoren producten hebben en amper 0% vet keuzes. Is dat inmiddels veranderd? Welke gezonde producten koop jij bij de lidl?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    volgens mij zijn ze niet zo supergoedkoop meer. Maar ze hebben wel 0% vet dingen. Merken als Linessa bijvoorbeeld. Ook 30+ en 20+ kaas.
    Oh ik google even, maar veel van de producten die wij gebruiken zijn dan inderdaad van Linessa.
    De brood afdeling is behoorlijk uitgebreid tegenwoordig. Ook met vers.

3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.041
    2.908
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik koop er altijd mijn volkoren pasta. Nog biologisch ook ;)

Edit: Deze is overigens net zo duur als bij AH. Ik vind vooral de groenten en fruit altijd erg fijn bij Lidl.

4. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.552
    2.020
    113
    Wij zweren bij de koffie van lid. 3,99 per pak en ook vaak in de aanbieding.
    Wij zijn daar terecht gekomen op het moment dat we rond moesten komen van 1 salaris. Nu is dat al lang niet meer aan de orde maar koffie en koffiemelk kopen we daar nog steeds

Neskio vindt dit leuk.
  5. tuc

tuc Niet meer actief

Wij kopen van alles bij de lidl, maar specifiek op je vraag: volkoren crackers, volkoren brood, volkoren pasta etc.
    0% vet dingen koop ik eigenlijk nooit, net als light producten. Ik kies eerder voor volle producten met gezonde vetten. Maar ze hebben 20/30+ kaas enz. Weet niet wat je precies zoekt?

6. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Magere kwark is zoooo lekker van de Lidl.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Kaas hebben we altijd van de kaasboer, brood van de bakker dus het gaat dan vooral om dingen als pasta, wraps, muesli, crackers etc.
    Maar ik vraag me af of dat goedkoper zal zijn. Frisdrank hebben we zowieso alleen A merk

8. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Groente schap in ons fillilaal is echt een drama. Dus wij zijn terug naar de coop.

Ligt overigens aan de filliaalmanager en de instructie van personeel volgens mij, andere fillialen zijn vele malen beter. Maar deze gaat als om met zn personeel alsof t honden zijn, tja dan krijg je ook dito resultaat. Arrogante kwast.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik ben goedkoper uit bij de AH dan bij de Lidl, omdat die gewoon veel goede aanbiedingen hebben. Maar goed, voor goedkope boodschappen vind ik de Lidl weinig nut hebben, groente en fruit is volgens mij filiaalafhankelijk, hier vraag ik me altijd af hoe ze de beste supermarkt in groente en fruit kunnen zijn.
    Ik kom er nog maar amper, ga meestal in een omliggende plaats als ik nog ga.
    Maar ze hebben wel een uitgebreid assortiment en veel vleesvervangers, wat ik prettig vind. Volgens mij ook best wat producten die jij zoekt.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik ga eens een kijkje nemen. Mezelf kennende laat ik het binnen no time weer bezorgen door de jumbo maar wie weet

11. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Mijn ervaring is dat het enorm kan verschillen per vestiging. Mijn schoonvader was jarenlang groot Lidl-fan en toen ik eens met hem meeging, begreep ik het wel; dat was zo’n net filiaal met echt een uitgebreid assortiment. De Lidl in onze stad is een rommeltje, assortiment is treurig (meters en meters aan chips, snoep en koek, de rest valt echt tegen). Mijn tip is dus; ga gewoon eens kijken bij de Lidl bij jullie.

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Volkoren ontbijtkoek, volkoren cracottes haal ik er. En het volkoren brood is getest als een van de beste en goedkoop. Er gaat hier zoveel doorheen.
    Verder ongebrande cashews, volkorenpasta en "verse" plantaardige kokos-rijstdrink.

13. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    Ik kom sinds bij de Lidl omdat ze soms een net iets ander assortiment hebben dan Jumbo.
    Maar om het prijsverschil hoeft het niet.

14. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.190
    10.790
    113
    Ja hoor, keus genoeg in volkoren brood/crackers/pasta/wraps.
    Wat wel echt goedkoper is dan appie: de geschrapte kleine worteltjes. Die vliegen er hier doorheen als snack (vaak met lidl pittige hummus), bij mijn weten nog steeds een pond voor een euro.

15. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.824
    9.335
    113
    Gelderland
    Ik kom alleen nog bij de Lidl voor het brood voor de kids en koek/snoep voor de kids.
    Fruit, groente, zuivel en vlees kun je daar trouwens heel goed halen. Wat ik miste waren sommige a merken, en daardoor moest ik dan teveel winkels af. Dat maakte het duurder omdat ik altijd weer wat extra’s mee nam.

Sinds ik mijn boodschappen bij picnic bestel ben ik zoveel goedkoper uit. De producten zijn niet eens echt goedkoper maar bestel alleen wat ik ook echt nodig heb.

Deel Deze Pagina