hallo dames ik heb 19-10-2012 mijn eerste dag van mijn laatrste menstruatie gehad ik heb als je van een normale cyclus uitgaat in de derde week een antibiotica kuur gehad voor blaasontsteking nu zit ik in middels op dag 45 nog geen ongi of positest al 3 testen gedaan laatste vorige week donderdag . wel heb ik sinds vrijdag de volgende symptomen - misselijk - heel erg pijnlijke tepels - moe - buikkrampen wat denken jullie?
He wat vervelend nog steeds geen duidelijkheid. Zie wel dat je al een keer eerder een lange cyclus hebt gehad van 66? Weet je ook wanneer je je ei hebt gehad? Ik heb zelf een ronde mijn eisprong erg laat gehad waardoor de cyclus ook langer duurde. Ik weet niet of een antibiotica kuur invloed heeft op je cyclus....
Je hebt al eens eerder een lange cyclus gehad (een cyclus overgeslagen?) dus dat zou nu ook weer kunnen. De klachten die je hebt kunnen nawerkingen van de antibiotica zijn. Het kan ook zijn dat je door de blaasonsteking een latere ei hebt gekregen. Dan kan het zijn dat je alsnog een dezer dagen ongesteld ga worden of een positieve test zal krijgen. Afwachten helaas.