IK werk op dit moment nog maar 50% (2keer 4uurtjes in de week normaal 16uur) in de zorg. Dit vanwege rug en bekkenbodem pijn dit allemaal op advies fysio. Dit is allemaal geregeld niks aan de hand. Alleen nu het volgende probleem ik blijf zo vreselijk vermoeid dat ik al moeite heb om bijv de vaatwasser te legen gewoon te moe voor Heb ook nog een 3.5jarige en een 1.5 jarige dreaumes lopen. Nu slaap ik sinds de laatste week ok nauwelijks word snachts steeds wakker en kan dan niet meer slapen omdat ik niet lekker kan liggen buik lukt niet meer, op mn zij krijg ik tintel armen ,heb onrustige benen en op mn rug word ik duizelig. Lig dus maar te draaien. Maar is erge vermoeirdheid een reden of er mee te stoppen met werken (wel wat kantoorwerk misschien dan maar dat kan ik ws zelf een beetje in delen) ang verhaal
Je kan natuurlijk ook proberen je ochtenden vrij te krijgen? Rustig aan opstarten... Maar met 2 kids valt dat ook niet mee. Als je echt zo moe bent zou er wel iets doen eraan hoor! Straks heb je verplichte rust wil je ook niet
Ik zou het bespreken met je vk of gyn. Eventueel kan je ook de zrbo arts om advies vragen. Je gezondheid gaat nu voor.
JA!!!!! Want die extreme moeheid komt niet voor niets, ik ben zelf 33 wkn zwanger en heb ook een dreumes van iets ouder dan 1,5 jaar lopen, maar eentje en ben het ook............tevens ook bekkenklachten gehad en harde buiken, ben met 19 wkn volgens mij al de ziektewet in gegaan.......nog wel op arbeidtherapeutische basis verder (sta voor de klas) maar ook dat ging al gauw niet meer.......Arbo artsen zijn heel voorzichtig met zwangere vrouwen, dus ff bellen en voorleggen....... Je kindje is ff belangrijker nu!!!
Ook ik zeg ja. Ik zit al vanaf 8 weken in de ziektewet vanwege extreme vermoeidheid. Ik werk wel arbeidstherapeutisch. Eerst 50% en nu nog 3 ochtendjes. Ik doe aangepast werk. Vermoeidheid is toch een teken dat je lichaam het energie ergens anders voor nodig heeft, namelijk je baby en die is nu het allerbelangrijkste.
mee eens! aangeven en regelen voor het 'te laat' is... je lichaam geeft deze tekenen niet voor niets... succes ermee
Hoe herkenbaar. De zorg is zwaar.Bij mijn 2de heb ik overlegd en toen besloten met 20 wkn in de ziektewet te gaan en wel gewoon te werken,maar de druk was er toen af.Nu werk ik 2 avonden in de week 4 uur en dat is idd vermoeiend. Succes!!
Ik ga volgende week bellen dan is de manager terug dat ik het niet red zo moe en continu buikkrampen en harde buiken ti is te veel. En net wat je zegt 100%ziek maar dan gewoon andere dingetjes doen maar dan staat er geen druk achter, wat kantoor klussen dossiers en dat soort dingen