als jij hier dan op z.p blijft dan heb ik dat graag voor je over. en een week met mijn pruim onder jou pruimenbomen te liggen lijkt me heerlijk en manlief al helemaaaaaaaaaaaaaaaal. ik teken ervoor!!! als je mijn 2 koters er ook bij neemt
Coquelicootje, niet weggaan hè? Dan mis ik je droge grappen zo laat op de avond! Jij bent altijd zooo relaxed, kan ik een voorbeeld aan nemen. Ik ben ook al oud (39), maar zo met een paar van die eind-dertigers, maakt het hier nog wel leuk vind ik.
Je tweede punt vind ik vooral irritant. Voorheen was alles vertrouwd en kwamen er nieuwe leden bij, nu zijn er ook telkens nieuwe namen bij wie ik er dan na een tijdje achter kom dat ze gewoon een nieuwe naam hebben. Soms zal er best een goede reden voor zijn, maar ik denk heel erg vaak niet. En soms binnen een jaar ofzo 3 keer van naam wisselen. Ik snap het niet en ik vind het niet leuk. Ik heb altijd dezelfde naam gehad. Ik zou niet weten waarom ik een andere naam zou willen.
Heel simpel, omdat je vaak genoeg iets zinnigs te melden hebt. Dus als je het zelf leuk blijft vinden, blijven. Ik snap al die gedaantenwisselingen niet zo hoor, ik ben gewoon al 15 jaar dezelfde, met dezelfde nick op verschillende fora. Ik zag dat naast Zogelukkig nu ook Bri non-actief geworden is trouwens? Jammer.
Gewoon blijven! Ik ben ook al een aardig tijdje lid, merk wel dat ik minder actief ben maar helemaal afscheid nemen kan ik niet.
Naam veranderen kan verschillende redenen hebben. Mijn oude naam heb ik gesloten in een moment van(verstandsverbijstering en problemen bij de feb mam.s. En zal het altijd toe geven. Het probleem lag niet bij hun. Maar bij mijn zelf. Daarna niet meer aan gesloten tot een bepaalde groep en zo gaat het beter. Vorige maand naam gedeeltelijk veranderd. Soms is het handiger om even opnieuw te beginnen. Onder een andere naam. Was ook snel duidelijk dat ik het weer was hoor hihi. Je hebt een bepaalde schrijfstijl dat blijft opvallen. Welke naam je ook aanneemt.
Ik was mamakelly. Heb een hele goede reden gehad om mn naam te veranderen. Nu blijf ik gewoon lioness.
Ben zelf een paar jaar hier niet geweest tot het weer begon te kriebelen! Je kan toch gewoon lid blijven en gewoon ff hiet niet meer komen en tja dat mensen hun naam veranderen moeten ze lekker zelf weten, ti's een anoniem forum toch?
Tsjah, niemand dwingt je om hier te blijven. Die naamsveranderingen vind ik ook erg irritant, net als jezelf verwijderen en dan weer terug komen. Daar heb je zelf ook aan meegedaan volgens mij. Maar goed, ik blijf hier vaak goede ideeën opdoen voor de opvoeding van mijn kinderen.
Dat weet ik-je had ook nog even dezelfde avatar dus herkende ik je direct (ik wilde je toen nog erop wijzen dat met de naam 'Lioness' een tijger niet de beste keuze was...). Uiteraard is iedereen vrij om van naam te veranderen (eerlijk is eerlijk: ik heb het zelf ook meerdere malen gedaan in het verleden). Neemt niet weg dat ik het lastig vind - het is weliswaar een anoniem forum, maar bij actieve leden vorm je je onbewust toch een beeld...
Yep. zie mijn post hierboven... En je tweede punt is inderdaad de beste reden, ik lees ook meer en meer mee in 'peuter en kleuter' nu mijn zoontje wat ouder en pittiger wordt...
Ik herken je gevoel alleen echt zie mij ik zit hier echt al een paar jaar. Soms is het gewoon even wat minder. Er zijn ook gewoon leden die er al lang zijn. Zoals ik bv Kijk het nog even aan je kunt het altijd nog doen. Abbo opzeggen is zo definitief.
Neee niet weg gaan hoor! Dan moet ik je humor missen!!!! En ook ik ben schuldig aan naamsverandering. Maar nooit een geheim van gemaakt onder welke naam ik hier voor zat. Heb periodes dat ik hier veel zit en periodes dat ik er wat minder zit.
Je moet hier blijven omdat je het leuk vind.Is geen verplichting toch. Ik kom hier de laatste tijd ook steeds minder omdat we met de september en juli mama's prive gegaan zijn ivm het bespreken van persoonlijke gesprekken. Maar vind het op de avonden dat ik alleen thuis ben nog wel eens leuk kom alle topics hier een beetje te lezen en meningen te geven of ideeën op te doen
Ik vind het ook jammer dat er veel leuke leden weg gaan en die naamsveranderingen of later terug komen onder een andere naam is irritant. Het haalt het vertrouwde er af... In onze vakantie heb ik een week lang bijna niet gezp't, dat was best lekker en ik ging niet eens zweten, trillen of schuimbekken. Toen ik na een week er weer op kwam heb ik scannend wat topics gelezen, er was maar een pittig topic geweest (die ik uiteraard helemaal gelezen heb ) en daarna ging ik gewoon weer verder. Probeer dat eens... Gewoon minderen!
Geen idee...ik ben hier nu inmiddels alweer dik 6 jaar... Het is leuk...kan er af en toe goed advies krijgen en het is ontspanning Ik denk dat als mijn jongste ongeveer 6 jaar is dat ik wel minder op de site kom. Geen idee Soms denk ik ook weleens om te stoppen...maar die tijd is er nog niet 7 jaar dus...ik zie hierboven staan dat ik al vanaf 2006 lid ben