Dit dus. Ik zit hier al sinds 2005 en het is met de jaren enorm veranderd, ik lees nu veel mee en reageer weinig, precies om de reden die hier boven word genoemd, altijd weer die zelfde topics en altijd weer de zelfde antwoorden en gewijs met de vingertjes. Vroeger, in het begin van het ontstaan van ZP kon je nog zonder een wijzend vingertje je mening geven, werd dat gewoon gerespecteerd als je anders dacht, nu word je gelynchd bij het leven als je het niet eens bent met de TS. Ik snap heel goed dat het moeilijk is om je abonnement op te zeggen, voor de ''nieuwelingen'' is dat moeilijk te begrijpen maar je moet het zo zien dat wij ( ik ben ook een oudje ) wel van alles hebt mee gemaakt hier, je hebt vrienden gemaakt, helaas ook vijanden maar je ziet ook mensen kinderen krijgen, helaas kindjes verliezen etc etc, je kunt het een verslaving noemen maar je kunt het ook als een tweede soort leven zien, ik denk dat de oudjes wel begrijpen wat ik bedoel. Als je zoveel mee maakt is het niet makkelijk om een beslissing te nemen en je account zomaar op te zeggen, ik denk dat daarom veel oude leden ( waaronder ik dus ook ) gewoon geen afscheid kunnen nemen van zp en daardoor toch onder een andere naam terug komen. Wat je dus zou moeten doen TS? Ik denk gewoon lekker je account behouden en zo af en toe eens inloggen en vooral mee lezen, ik denk dat heel veel '' oudjes '' dit doen. Succes in ieder geval met je beslissing. Mijn reden om hier te blijven is toch om mensen nog te volgen, ben gewoon nieuwsgierig hoe het met gezinnetjes gaat, hoe de zwangerschappen verlopen en vind het gewoon leuk om creatieve ideetjes op te doen als er weer eens zo'n topic is, maar vind het ook leuk op tips te lezen in het peuter/kleuter gedeelte.
Ik sta ook op het punt om mijn account te verwijderen. Inderdaad zijn er heel veel leden die ik leuk vond weg, en ik ben ook veel minder actief dan voorheen. De info bij zwanger worden, en de vruchtbaarheisbehandeling topics had ik heel veel aan, maar bij zwangerschap en nu bij baby en dreumes vind ik het niet echt overzichtelijk en ik kijk er dus ook niet echt. Dus ja, wat heb je dan nog aan een forum?
Haha weet je wat ik denk dat als je weggaat ...ons gaat missen. En dan weer terugkomt onder een andere naam hihi
Dat is je eigen keuze natuurlijk. Ik zou het teveel missen. Anders eerst kijken of je minder er op kan zitten. Kijken of dat bevalt? Ik zou het wel jammer vinden als je weggaat. Even voor de meiden die hun naam hebben gewijzigd en vertellen wie ze waren. Waarom wijzig je dan? Als we toch weten wie je hiervoor was? Dat snap ik niet helemaal. Als iemand een naamsverandering doet omdat je eerst niet anoniem was en nu wel anoniem wil zijn begrijp ik dat wel. Ook als je een vraag hebt en die even onder een andere naam doet maar daarna weer op je oude account doet snap ik dat. Maar wat zijn andere goede redenen om een ander account aan te maken? Even een nieuwsgierige vraag hoor! Vind het nl jammer dat iemand weg is en onder een andere naam weer terug komt.
ik ben altijd meer een meelezer geweest, maar ik merk de laatste tijd ook dat de sfeer minder gemoedelijk is. Nu ben ik niet zo best met woorden en reageer ik dus maar nog minder.. ik ben echt afgezeikt om de kleinste dingen en dat herken ik niet zo van "vroeger". Ben een keer van naam veranderd (tallia) omdat ik er een tijd niet op had gezeten en mijn wachtwoord kwijt was haha.. ik blijf hier omdat hier dames zijn die ik (soms in stilte) volg.. lieve vrouwen die mij in mijn twee zwangerschappen hebben gesteund.. soms kijk ik nog ff bij baby en bij kleuter, maar gelukkig heb ik steeds minder hulp nodig volgende week is mijn vakantie weer voorbij en dan wordt mijn zp verslaving weer minder.. maar ik blijf kijken, hopend op wondertjes voor een aantal dames, een lekker flauw topic als ik niet kan slapen en al het andere leesvoer. maar we zouden je missen meid, en die ontzettend jaloersmakende foto's..
Ik heb toen mijn naam veranderd omdat mijn moeder me in de gate hielt hier. We zaten volop in de mmm en ik wou graag dat de behandelingen die we ondergingen even voor ons zelfs bleven. Ik heb dus toen mijn naam veranderd zodat mijn moeder me niet kon vinden, en we even lekker rustig op ons eigen gemakje de behandelingen weer in konden gaan. Mijn moeder zij namelijk steeds tegen me, je wacht nu maar een paar jaar met voor je weer start met behandelingen.. uhm.. ja hoor mam tuurlijk mam ondertussen zaten we er dus weer vollop in.. mijn oude naam is nu geen geheim mee omdat we niet meer bezig zijn met behandelingen, een dochter hebben. En mijn moeder houd me niet meer in de gate.. ik ben hier namelijk ook al sinds 2008
Goede reden om te blijven???zou het je niet kunnen geven want ook ik ben hier niet veel meer. Als ik er dan ben lees ik meer dan dat ik nog reageer. Ik ga niet eens de moeite doen om een bericht te doen als ik hier niet meer kom, ze hebben het grotendeels aan hunzelf te danken met alle regeltjes etc. Tot die tijd lees ik zo nu en dan nog eens mee.
Deze reden begrijp ik ook echt. Dat als je anoniem wat wil vertellen dat je daar een ander account voor aanmaakt. Helemaal als het zoiets persoonlijks is. Gelukkig houdt je moeder je niet meer in de gaten. Maar hoe wist ze dat je hierop zat?
goede reden, eeh het is verslavend.............. hahaha ook ik heb 1 keer mijn naam veranderd, maar dat was omdat ik mijn abbo had opgezecht, we waren gestopt met het proberen voor een brusje, veel pijn en verdriet stress etc. ik vond dat ik hier niks meer te zoeken had. maarja op een gegeven moment mis je het forum gewoon, en toen we op een gegeven moment toch weer verder wilde toch nog proberen voor een brusje. me toch weer aan gemeld.
Haha, ik lees hier van alles en ben eigenlijk benieuwd TS! Ben je al overgehaald om te blijven? Of is je gevoel om weg te gaan toch gevoed?!
ehrm... ehrm ..... eeeeehrm..... *denkt nog even heel diep na* ehrm ....... van welk bouwjaar ben jij eigenlijk Coqie?
Haha, ik weet niet... Ik heb al twee keer mijn abbo opgezegd in het verleden. Cold turkey enzo... maar al snel weer met hangende pootjes terug. Ik ga binnenkort een week op (wifi-loze) vakantie. Ga ik me daar even bezinnen denk ik...
Ik had het er wel eens over, dat ik iets vertelde tegen mijn moeder en dat ging dan over t forum. Mijn moeder werd blijkbaar nieuwschierig, en heeft me opgezocht. Ik was makkelijk te vinden omdat ik met mijn eigen naam en geboortedatum hier zat. Mijn moeder had zelfs een account aangemaakt en reageerde af en toe in t topic waar is zat haha. heel lief leuk en aardig. Maar af en toe geen behoefte aan. Zo kon ik mijn verhaal niet meer kwijt namelijk.