Goed nu even een korte reden waarom je moet blijven: OMDAT IK HET ZEG (Niet dat Zogelukkig zich daar iets van aangetrokken heeft, maar goed die luiserde toch al nooit naar me, en Bri, poeh valt me tegen van haar)
He, ik zie nu pas dat zogelukkig weg is gegaan? Jeetje zeg, veel van mijn generatie stappen op.......
Als je zelf geen goede redenen weet dan kun je idd beter weggaan. Bedoel het niet lullig, maar waarom moet half zp jou ervan overtuigen dat je moet blijven?? Dat kun je alleen zelf bepalen. En dat mensen van naam veranderen...tja ik werd prive lastiggevallen, lijkt mij een goede reden en degene die dat irritant vindt heeft pech. De mensen die mij hier de moeite waard zijn heb ik het laten weten. Verder generatiegenoten...tja, ik ben 14 jaar jonger dan jij, maar heb met mensen van jouw generatie vaak meer gemeen in opvoeding dan van mijn eigen leeftijd merk ik. Zelfs meer met nog oudere mensen, ik ben niet van de moderne opvoedtechnieken.
Oh ik vind het echt jammer dat Bri weg is! Die was ook altijd wel behoorlijk actief! Echt soms zo jammer dat leden ineens weg zijn, sommigen vond ik echt heel aardig, en dan ineens hoor je er nooit meer wat van. Ik mis er al best veel. Dat er soms aanleiding is om van naam te veranderen dat kan ik me trouwens helemaal voorstellen. Vaak is het denk ik om anoniem weer terug te komen. Heb al vaker gelezen dat mensen hele persoonlijke dingen hier onthulden over de leden.
Ik denk eigenlijk dat ze met generatiegenoten mensen van haar 'zp generatie' bedoelt. Dus die rond dezelfde tijd lid zijn geworden.
Ik zit ook te twijfelen over mijn verblijf hier. Op korte termijn is het ontspanning om hier te lezen maar op langere termijn denk ik: ik moet t allemaal niet wwillen weten wat mensen allemaal denken over bijv. Zieke mensen die geen werk kunnen vinden, tienermoeders enz. Het zijn dan niet alle mensen die zo denken maar blijft in mijn ui terst lastige situatie wel hangen in mijn hoofd. Daardoor heb ik ook haast niet open durven zijn over dingen en met niemand echt contact gelegd. Heb ook niet vaak vragen over mijn zoontje, mijn aanvullende kinderwens op moeten geven en ben al ruim twee jaar niet meer zwanger. Iemand een idee voor nieuwe hobby's in mijn vrije tijd?
Ik zou dat zelf niet zo fijn vinden als mijn moeder hier zou zitten. Vind ik toch anders als een vriendin. Snap je dus heel goed. Hoe lief ook idd
Probeer het me te herinneren, maar weet het echt niet Van meerderen niet trouwens. Vind het constant van naam veranderen zwaar irritant. Ik denk constant "ik ken jou, maar wie was je ook alweer." Ik heb mijn naam ook wel 1x laten veranderen, wilde beetje nieuwe start maken toen mijn dochter overleed, maar nu heb ik ineens een "dubbelganger" (bijna zelfde naam), vewy annoying Whaha die tenenkaas *proest*