Hallo Ik moet het gewoon even kwijt het is het nu precies op de minuut 30 jaar geleden dat mijn papa op 33 jarige leeftijd overleed Hij heeft toen 2 weken in het ziekenhuis geleden voor zijn lever maar is uiteindelijk door een longembolie overleden pfff mijn moeder werd op haar 27e al weduwe, mijn zus was 8 en ik zelfs was nog maar net een paar maanden 4 jaar oud. mijn vader ken ik mij niet eens herinneren dus ik ken hem eigenlijk alleen maar van foto"s en verhalen, dat doet mij nu het meeste zeer. Nu had ik vanmorgen een bericht geplaatst op facebook maar er zijn maar 3 reacties gekomen, ik voel mij nu dus zo rot dat er maar zo weinig mensen zijn die mij op deze rot dag sterkte wensen Jullie kunnen mij daarbij wel helpen denk ik
Veel sterkte gewenst! Misschien is het een troostende gedachte dat je vader jou wel goed gekend heeft.
Sterkte! Voor een ander die zelf geen ouder is verloren lijkt 30 jaar heel lang. En dat is het misschien ook wel maar voor degene die zijn ouder is verloren lijkt het nog vers. Althans voor mij. Mijn vader is 20 jaar terug overleden op jonge leeftijd , ik was zelf 9 en weet het me dus wel te herrineren. het blijft altijd een gemis om geen vader te hebben. Ook al is het dan al 20 jaar geleden.
Heel mooi gezegd Winddanser! Hanuna, heel veel sterkte, wat een gemis moet dat zijn geweest en nog steeds!
Hier een beetje hetzelfde... Vader overleden op 40 jarige leeftijd ( 23 jaar geleden) en mijn moeder werd op haar 32e weduwe Ik weet helaas ook nog heel weinig van mijn vader. Mijn broertje was toen 5 en weet ook alles alleen van verhalen. Heel veel sterkte op deze dag. Ik weet hoe je je voelt.
Sterkte! Zijn moeilijke dagen! Mijn vader stierf 22 jaar geleden, toen ik 12 was. Je raakt het nooit kwijt en de gedenkdagen zijn altijd pijnlijk.
30 jaar geleden! Dat klinkt voor mij als een hele poos (toen was ik nog vloeibaar ) maar ik kan me voorstellen dat je er nog vaak aan denkt en dat die dertig jaar als minder voelen. Ik heb een gedicht wat ik zelf altijd mooi vind... Zeven maal om de aarde gaan, als het zou moeten op handen en voeten; zevenmaal om die éne te groeten die daar lachend te wachten zou staan. Zeven maal om de aarde gaan. Zeven maal over de zeeën te gaan, schraal in de kleren, wat zou het mij deren, kon uit de dood ik die éne doen keren. Zeven maal over de zeeën te gaan - zeven maal, om met zijn tweeën te staan. Sterkte, Liefs
We zijn van hetzelfde 'bouwjaar', voor mij moeilijk voor te stellen om je vader zo jong te verliezen, wat erg dat hij zo jong is overleden , veel sterkte op zo'n moeilijke dag!
Veel sterkte vandaag! Ik was zelf de sterfdag van mijn schoonmoeder vergeten, en mijn vriend had meerdere berichtjes (liedjes en tekst) op facebook gezet en dat zag ik pas vandaag.. Dus neem het de mensen niet kwalijk. Voor jouw is het een heel speciale/belangrijke/verdrietige datum, voor anderen natuurlijk niet. Betekend helemaal niks, maar snap wel dat het voor jou niet leuk is.