Ik koop die dingen tweedehands. Op marktplaats op rommelmarkten. Hier hebben ze ze niet veel aan. Ik zag ze laatst wel in de aanbieding bij scapino. Heb je al gekeken bij Hema, tuincentra, Bristol, van haren, vd, prenatal.
dl heeft ze altijd van scapino. nichtje heeft die bergstein wel eens gehad en die waren zo stuk. zelf heb ik dunlop maar daar krijg ik net zulke zweet en stinkvoeten in als dl in haar goedkope scapino laarsjes
Hatley hier, is ook een goed merk. Lijken wat smaller en steviger dan Bergstein (daar struikelde dl veel mee). Beide zijn van natuurrubber, gaat lang mee.
Wij hebben ook Bergstein. Vind ze ontzettend fijn. Heb ze ooit trouwens in 6 verschillende maten gekoct toen ze in de opruiming waren omdat de winkel failliet was Dusvoorlopig hebben de dames droge voetjes haha.
Ik ben ook op zoek naar goede regenlaarsjes voor mijn zoon. Bergstein gepast, maar die zijn veel te breed. Ben nu aan het kijken naar CeLaVi, Chuva en Hatley. Weet iemand of deze smaller vallen? En zijn die zolen ook flexibel? Dat vond ik het pluspunt aan de bergstein laarsjes namelijk.
Hatley valt smaller, zolen zijn flexibel genoeg (net zo flexibel als de normale schoenen van dl iig).
Het zijn Dunlops geworden .. bij de Boerenbond.. We waren daar vanmiddag en daar hadden ze echter blijkt ze daarvan geen kindermaat meer te hebben ging maar tot maat 29 Maar ik trok haar daar de simpelste versie aan ( gewoon van die groene ) en die vond ze helemaal super. Ze zaten lekker goed en ze vond het prima dat ze gewoon groen waren. " als ze maar goed zitten toch mama en ik geen natte voeten meer heb... " en zo is het... dus zij blij, ik blij
Ben ook aan het rondkijken. Bergstein lijkt mij ook heel geschikt. Kan iemand vertellen hoe ze precies vallen? (smal, breed, groot, klein etc). Ik heb onlangs nieuwe schoenen voor zoonlief gekocht en voeten laten opmeten, kwamen uit op schoenen maat 26. In de winkel voorspelden ze (kan natuurlijk nooit met zekerheid) ze dat hij daar nog wel een lange periode mee kan. Zal ik dan qua laarzen ook 26 (Bergstein) bestellen?
Ja, gezien. Jammergenoeg is de maat die wij nodig hebben is er alleen nog in het lichtroze... Vindt zoonlief niet zo mooi..
Bergstein. En echt het geld waard. Leveren ook altijd wel weer wat op als je ze weer verkoopt als ze te klein zijn.
Ja, ze vallen goed op maat. Ik neem altijd gewoon de maat die m'n dochter op dat moment heeft. Zodra we nieuwe schoenen kopen, kopen we ook altijd nieuwe laarsjes. Ze vallen wel vrij smal (vind ik, maar lees hierboven dat daar de meningen over verschillen, haha), dus voor kindjes met (hele) brede voeten wellicht niet zo geschikt.
Hier bevallen ondertussen de Dunlop`s heel goed. Vandaag toch zo`n 5 kilometer op gelopen in bomen geklommen en door de modder gebanjerd.. ze zijn goed ingelopen in ieder geval