Grrrr, weet je wat ik haat in December?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het cadeautje-uitzoeken-voor-mijn-partner. Hij geeft mij altijd iets gaafs! Dit keer geeft hij mij MIJN RIJLESSEN (en examens etc. - tot aan mijn rijbewijs)! Dat verzin je toch niet? :$ Wow! Dus ik wil iets superleuks en spontaans terug geven.

Kleding heeft hij de afgelopen jaren al van mij gehad (en alleen omdat ik niks beters kon verzinnen), lekkere luchtjes draagt hij niet (en daarvan heeft hij nog 100 flesjes in voorraad), hij heeft nooit wat nodig en wil ook niks nieuws proberen, games koopt hij zelf... En ik dacht dat ik dé perfecte uitdaging had.

Al tijden loopt hij van: ik wil wel wat meer actie en spanning; zoals bijvoorbeeld kitesurfen of zoiets.

Heb ik een gave actie gevonden voor paragliden waarbij het mij niet ontzettend onmogelijk veel geld kost; durft hij ineens niet meer en krijgt hij al een raar gevoel in zijn buik als we het er alleen al over hebben. Toch niet zo'n daredevil als ik had gedacht...

Nou ja, op naar het volgende idee dan maar, want dit mocht niet ;)

Ik zat al te denken aan een weekend weg; maar daar heb ik dan toch ook lol aan? En waarheen met de baby? :( Grrrrr. December, sometimes i really hate you!

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik wilde ook al zeggen: een weekend weg, maar het is toch juist leuk dat jullie mee gaan? Dat maakt juist deel uit van zijn cadeau :D:D:D

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja, ik vind dat nog steeds een leuk idee! Lekker een hotelletje of iets dergelijks. Maar we hebben de baby natuurlijk (die ik liever niet af wil geven - en hij denkt daar waarschijnlijk anders over) en daarbij maakt dat het reizen wat meer ingewikkeld :cool:

*zucht, kreun, steun* :D

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

kijk dan voor iets waar hij van houdt, is dat een wat aktievere vakantie, wil hij juist een rustig weekend, houd hij van het strand of juist van het bos. ga lekker uit eten (baby kan best mee) of kook dan eens extra lekker.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

kortom, pas de vakantie aan zijn wensen aan, het is tenslotte zijn cadeau.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik heb mijn man voor zijn verjaardag op kerstavond een kind gegeven (paar dagen ervoor) .... :p

Die kan je nooit overtreffen.

Maar nee ik deel je wanhoop en ik heb nog eens heel weinig te besteden ook...daarom krijgt hij gewoon iets leuks, vorig jaar een collage van foto's en dat jaar ervoor een mok met foto....

7. Armina

Armina Niet meer actief

Als ik ook een suggestie mag doen, wat denk je van zweefvliegen? Er zijn verschillende clubs in Nederland die introductievluchten doen. Is ook niet zo prijzig.

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Daar zat ik ook al naar te kijken; en naar dit:

tank rijden traffic control

Daar houdt hij namelijk ook van. Of een slipcursus etc. Er zijn nog wel wat suggesties. Maar ik vind het wel lastig!

@Mamabri; ja als ik voor een vakantie ga, zal ik dat ook wel doen :D
    @Antares; geloof mij maar dat hij daar nu even geen behoefte aan heeft, haha!

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Je kunt ook nog kiezen voor het rijden in een ferrari, zeevissen op haaien in zeeland of.....ik ga nog even verder denken :)

10. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    In Roosendaal kun je indoor skydiven. Hoofdpagina - Indoor Skydive
    Misschien is dat iets? Staat geloof ik ook ooit op vakantieveilingen.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat opperde ik net al; maar hij wilde ook niet.
    Hij is volgens mij een echte internetheld ;)

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Indoor skydiving!

Supergaaf en niet eng!

Zelfs manlief met flink hoogtevrees vond het cool.

13. Saskia78

Oh ik was weer laat...

Maar het is echt supercool

En dan de beeb toch even middagje afgeven en zelf lekker mee gaan.

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat is inderdaad vet cool :D ! Ik zou het zelf ook zo doen, haha.

15. Saskia78

Mja hier wilde manlief eest niet gaan... En toen toch maar gedaan.
    Vond hij het tich errrrug leuk!

En daarna nog daar gegeten.. Prima verzorgd.

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik lees met je mee, niet dat ik nou wat bijzonders krijg van hem (denk eerder helemaal niks ;) ) Misschien voor ons samen 1 cadeau regelen: 1 of 2 nachtjes samen weg

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik kreeg net toegebruld: DAT WIL IK ALLEMAAL NIET!

Dus ik heb er even flink de pest over in en stop de zoekactie. Alstie zo tegen me doet, kap ik ermee en krijgt hij gewoon niks. Jeetje...

Pffffffffffffffff. Dramaaaaa. En ik kan straks weer geklaag aanhoren over dat hij zich doodverveeld in de comfortzone, depri is, niet weet wat te doen, iets anders wilt etc. Elk idee dat ik heb word zo kapot geschoten alsof ik Hitler herself ben. Nou weet je? Ik geef je wel weer een vest van de Zeeman - voor 5 euro. Klaaaar.

*staakt de poging even wegens rothumeur*

Ik ga v/d week wel weer verder.

18. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Avondje/middagje lasergamen, paintballen, karten?

Misschien wil hij niet dat je zoveel moeite voor hem doet en is hij al blij met een simpel kado? :) Mannen zijn meestal niet zo moeilijk/kieskeurig als vrouwen :p;)

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Tja, maar wat? ;) Zo simpel is dat dus helemaal niet...

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Gewoon niks vragen en wel regelen! Het is toch geen verrassing als je het al zegt... Hij vindt het dan uiteindelijk vast heel leuk!

Deel Deze Pagina