Mijn dochter van ruim anderhalf jaar kan alleen lopen op een schoen met een flexibele zool, om die reden heb ik steeds shoesme schoenen gekocht. Maar nu wilde ik eens wat anders en las goede dingen over bunnies, dus ik bunnies besteld. Kreeg ik ze vandaag binnen en de zool blijkt keihard. Weten jullie nog leuke meisjes schoenen, een bepaald merk(behalve shoesme) met een flexibele zool. Ze heeft nu maat 23, dus zoek schoenen in maat 24.
Onze dochter draagt ortopedische schoenen maar voor erbij heb ik babybotte die hebben een super flexibele zool. Maar onze dochter heeft maat 20/21 dus weet niet hoe het in de grotere maten is
Nike heeft schoenen met super flex zolen volgens bare foot principe. Maar niet die maat meer volgens mij. Er zijn ook gewone schoenen daarvan die heel flexibel zijn maar geen idee tot welke maat. Onze peuter heeft kleine voetjes en zit nog in maat 21. Maar dus fijn flexibel
Ik heb voor mijn jongste schoentjes van Elefanten. De onderkant is van leer met onder de tenen en hiel stukken rubber zool. Erg flexibel!
Van van Haren toch? Ik had er laatst sandalen van voor mijn dochter, deze zijn inderdaad flexibel maar kon hier niet echt schoenen van vinden.
Ja, hij heeft dichte schoentjes met klittenband, zelfs zonder sokken zitten ze prima. Hij loopt er graag op. Waren idd van Van Haren. Ik kon er juist geen leuke sandaaltjes van vinden Er stonden er alleen nog met zo`n steenharde zool.