Mijn dochter heeft met mijn heel het centrum gehad, minimaal 50 paar schoenen gepassen van verschillende merken maar ze geeft gewoon niet de gemiddelde voet denk ik. Hebben zelfs voetbedjes gebruikt maar helpt ook niks. We zoeken een zomerschoen bijv Balerina maar daar plopt ze uit ( en jawel de juiste maat volgens verschillende winkels) en maatje kleiner blijft der schoen zitten maar knellen der tenen. Schoenen met bandjes zijn weer kei breed ( Balerina met extra bandje zeg maar) en zelfs op zijn straks kijk je dan nog in de schoen of zie je ruimte in de schoen naast de voetjes. Ze heeft maat 30 soms 31 ( ligt aan het merk) en ze zijn erg smal. Merk lelli kelly past dan weer wel maar om + 100 uit te geven aan een slechte schoen alleen voor de naam vind ik onnodig. Ze Is verder een echt meisje meisje dus roze, glitter, bloemen etc zijn toegestaan. Waren een dure winkel ingelopen die zowel schoenen in breed als lengte aan meet maar die waren ( sorry) erg lelijk. Weet iemand een goed merk of winkel met goede betaalbare schoenen voor smalle voeten Alvast bedankt.
Hier ook een dochter met erg smalle voeten. Helaas zie je bij de grote kindermaten weinig bandjes meer over de wreef bij balerina's. Spaanse schoenen zoals clic en pinocchio&hip zitten haar meestal wel goed. Verder heeft ze nu een paar twins en kwam toevallig een paar van orange babies tegen die haar ook passen. Verder Red rag sneakers zitten haar ook goed. Ben zo blij dat onze jongste gewoon normale voeten heeft...die kan gewoon alles aan! Tja helaas ben je voor deze schoenen gewoon echt veel geld kwijt. Sneakers van red rag waren 110 en balerina's van twins 90 euro. De orange's baby's waren wel een koopje voor 50 euro. Wil wel dat ze op goede schoenen loopt.
Dit zijn die van orange babies... Orange Babies trendy lage kinderschoen voor meisje van Orange babies - Kinderschoenen - Kinderschoenen meiden - Lage schoenen - Schuurman Schoenen | Dat past me wel
Deze sandalen vallen ook mooi smal. Little David meiden sandaal met bloem van Little David - Kinderschoenen - Kindersandalen - Meiden sandalen - Schuurman Schoenen | Dat past me wel Deze van hip vallen smaller. http://www.omoda.nl/blauwe-hip-ballerina-s-loafers-h1160/A37439_C40_MA31_ME1061_SE7/
Wat is haar breedtemaat?? Onze oudste heeft breedtemaat 1,5, dat bestaat niet. Dus heeft ze altijd breedtemaat 2,5 van twins. En dan de veterschoenen, omdat ballerinas etc haar niet voldoende steun geven. Ga niet met losse zooltje klooien. Een goede schoenwinkel zal, indien het echtecht nodig is, een kurkenbedje onder het voetbed/zool leggen. Leg je namelijk een zooltje op het voetbed, gaat de pasvorm en steun van het voetbed achteruit. En tja, goede schoenen zijn duur. Dit voorjaar konden we haar kiezen tussen roze en zilver.. Ik moet nog even niet denken aan het moment dat ze ook echt een eigen smaak gaat krijgen
Mijn oudste heeft ook smalle voeten en ik heb goede ervaringen met de jongensschoenen van het merk Richter. Volgens een vriendin fallen de meisjes schoenen ook smal uit. Misschien kun je ze ergens testen in een winkel of online kopen. Als ze dan niet passen kun je ze gewoon weer terugsturen toch?
Hier gattino schoenen gekocht, maar deze zijn zo smal dat mijn zoontje ze niet aan kan, terwijl ik dacht dat hij ook smalle voetjes had.
Ik koop voor onze dochter met smalle voetjes ook meestal Clic! of Hip. Mooie goede schoenen, vind ik zelf.
Hier ook een meisje met extreem smalle voeten. Meestal koop ik twins 2,5. Helaas is de keuze erg beperkt.... Ben nu nog op zoek naar smalle sandalen/slippers. Iemand tips? Teva en birkenstock vallen af.... @taliaa: ik zie dat jij ook in de buurt van Eindhoven woont. Mag ik vragen waar jij schoenen koopt? Ik koop meestal de twins bij house of shoes. Ook in Valkenswaard lukt het soms om iets te kopen...
Mijn meisje heeft okk hele smalle en grote voeten. Breedte maat 2,5. Ze is 16 mnd oud en nu heb ik Piédro maat 26 en breedte maat 2,5. Ben benieuwd of die voeten van haar nog breder worden want ze heeft al van die lange smalle schuiten. Mensen zeggen ook vaak dat ze erg grote voeten heeft maar dat klopt ook wel.
Hier ook een meisje met erg smalle voeten Van de winter wou ik laarsjes voor dr kopen, kon maar 1 paar vinden wat paste! Ze heeft vaak develab als merk, ook leuke goede schoenen vind ik en dat merk past haar goed
Mijn meisje heeft hele smalle voeten en ook nog eens plat. Richter zit hier perfect en Giga zit ook super! Verder ben ik ook nog steeds op zoek.